Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

piątek

Zestaw kolędowy - srebrne róże

Zestaw kolędowy - srebrne róże 
     
Kochani bardzo Wam się podobają moje recenzję, 
dostałam od Was listy z prośbą wskazania sklepu gdzie warto zakupić zestaw kolędowy z racji trwającej aktualnie kolędy. 
Postanowiłam odpowiedzieć Wam na Waszą prośbę i wspólnie ze sklepem ROXO MT i Panią Moniką przedstawić wam jeden z zestawów kolędowych. 



Zestaw jest spakowany w pudełku, które jest bardzo ładnie wykonane z akcentem róż. 
W opakowaniu znajdował się cały zestaw kolędowy z dodatkami. 


Z pudełka jako pierwsze wyciągnęłam dużą składankę z obrazem Matki Bożej Częstochowskiej. Jest to Modlitwa za Ojczyznę Św. Jana Pawła II oraz z Jasnogórskimi Ślubami Narodu. Składanka z obrazem została wykonana z zachowaniem koloru starych kart książki. Dodaje to uroku obrazkowi. Składanka może zostać oprawiona i służyć jako obrazek. 



Kolejny element jaki znajdował się w kartoniku to mały obrazek w pięknych kolorach z błogosławieństwem dla domu i rodziny. Jest wykonany z dość masywnego kartonika, więc posłuży nam przez długi czas. 


Kolejnym elementem zestawu kolędowego znajdującym się w kartoniku jest piękne zdobione różyczkami po bokach, a na środku krzyżykiem naczynie na wodę święconą w kształcie serca. 



W zestawie znajduje się także mała i bardzo poręczna buteleczka na wodę święconą, przydatna w każdym domu podczas zbliżającej się kolędy. Dzięki buteleczce już zawsze będzie wiadomo gdzie znajduje się woda święcona, gdyż jest to specjalna butelka z napisem dedykowana do wody święconej. 



Kolejnym elementem w licznym zestawie kolędowym jest pasyjka w postaci masywnego, stojącego krzyża o wysokości 22 cm. Została wykonana z metalu w kolorze srebrnym. Z podstawką jest skręcana za pomocą śrubki.  Bardzo ładnie się prezentuje na pięknym białym obrusie kolędowym. 



W zestawie znajdują się piękne dwa srebrne świeczniki z białymi świeczkami. Góra świecznika ma kształt pięknych srebrnych róż. Są doskonale i solidnie wykonane z najwyższą starannością. Dopracowany został w nich każdy szczegół. Świeczki są wkładane na szpikulce więc z powodzeniem mogą zostać włożone cieńsze świeczki. 



Ostatnim elementem w zestawie jest nieduże poręczne kropidło, które mieści się doskonale do kartonika, mające około 20 cm długości. Wspaniale współgra z całym zestawem kolędowym. 



Zestaw wspaniale się prezentuje. Idealny na przyjęcie w Naszych domach kapłana. Z pewnością każdemu się spodoba. 


Z pewnością jest to jeden z wielu które Pani Monika ma w ofercie swojego sklepu, który wam przypadnie do gustu. Rewelacyjnie wygląda i się prezentuje idealnie na białym obrusie.



W 100% polecam 
zapraszam do  zapoznania się z ofertą na
allegro użytkownika ROXOMT

12 komentarzy:

  1. Anonimowy05:11

    Przepiękny, właśnie takiego szukałam, żeby był ładnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy05:37

    Jest uroczy!!!! Szkoda że ja już jestem po kolędzie, ale na pewno na następny rok kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy07:09

    Uroczy komplet, pięknie się prezentuje no i ful wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:27

    Cudny, aż wstyd, mój tak wyniszczony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:31

    Fajny ten talerzyk do kompletu, ja zawsze mam problem jaki talerz wybrać do wody święconej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy05:08

    Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:47

    Na kolędę wspaniały.
    Księdzu się na pewno spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12:18

    Przepiękny komplet. Sklep też super, kilka razy już robiłam zakupy i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11:28

    Bardzo ładny, te różyczki są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne świeczniki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplet :) świeczniki są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.