Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

piątek

Pizza z szprotkami w oleju

Pizza z szprotkami w oleju



Ciasto: 
40 dag mąki pszennej chlebowej Młyn Kopytowa,
3 łyżki oleju,
4 dag drożdży,
3/4 szklanki ciepłej wody,
tłuszcz i mąka do formy, 
sól.

Wykonanie: Mąkę przesiać, skruszyć do niej drożdże i wymieszać. Dodać ciepłą wodę, olej oraz sól. Wszystkie składniki wymieszać. Wyrobić elastyczne ciasto. W razie potrzeby dodać trochę mąki żeby ciasto się nie kleiło rąk. Dobrze wyrobione ciasto ładnie odchodzi od rąk i miski. Odstawić do wyrośnięcia. Formę wysmarować margaryną i oprószyć mąką. Przełożyć ciasto na blaszkę i uformować.


Dodatki:
( dodatki wykładać na ciasto według kolejności podanej niżej) 
ketchup łagodny Develey,
Sos Salsa Mexicana, 
cebula pokrojona w kostkę,
ogórek kwaszony pokrojony w kostkę,
(można dodać również jeszcze dodatkowo kukurydzę Develey, wtedy pizza jest trochę bardziej słodsza)
poukładać oliwki Develey przekrojone na pół wzdłuż,  
kilka plasterków sera żółtego.



Całość posypujemy solą, pieprzem ziołowym, bazylią i organo. 















Czas przygotowania: 30 minut
Czas pieczenia: 35 minut
Porcja dla 4 osób

Smacznego!!!







3 komentarze:

  1. Pizzy ze szprotakami jeszcze nigdy nie jadłam - wygląda smacznie:) Zostaję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiem czy kiedykolwiek jadłam szprotki :P ale zawsze chciałam spróbować tych małych rybek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam jeszcze pizzy ze szprotkami, ale wygląda fantastycznie, ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.