Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

O blogu

Kiedy powstał

Mój blog powstał w miesiącu marcu 2013 roku, kiedy to dostałam wspaniałą wiadomość o zakwalifikowaniu się grupy ambasadorów marki Somersby, za pośrednictwem  STREETCOM
Mam nadzieje, iż jeszcze kiedyś będę miała okazję współpracować zarówno z marką Somersby jak również z agencją reklamową STREETCOM
Po otrzymaniu wspaniałej wiadomość, minęło kilka dni i to właśnie wtedy otrzymałam pierwszy produkt do testowania jakim był słynny trunek Lord Somersby, piwo, a właściwie trunek zaliczany do bazy cydrów o wspaniałym smaku jabłek. Moim zadaniem było przetestować produkt, zebrać opinie od znajomych i sporządzić recenzję produktu. 

Tak właśnie wyglądały moje pierwsze kroki w świecie blogersko - testerskim. 

Stopniowy rozwój bloga

Stopniowo z upływem miesięcy rozwijałam się i testowałam coraz to nowsze grupy produktów. 
Zaczynałam od kosmetyków i produktów spożywczych. 
Z czasem otrzymywałam propozycję od wydawnictw, z propozycją recenzji książek, które uwielbiam czytać. 
Tak miły dni, tygodnie, miesiące no i lata. 

Co do tej pory miałam okazję testować w dużym skrócie: 

Miałam i mam możliwość dzięki uprzejmości znanych marek testować:
- kosmetyki (w tym także kolorówka),

- perfumy,

- lakiery do paznokci w tym także hybrydowe,

- obuwie,

- odzież,

- bieliznę,

- suplementy diety (w tym również witaminy),

- biżuterię,

- zestawy naczyń kuchennych (zestawy noży, zestaw garnków z indukcją, zestaw garnków zdrowo gotujących), 

- urządzeń typu małe agd (żelazko z generatorem pary, blendery, kawiarki, dzbanek filtrujący, deska do prasowania z rękawnikiem, odkurzacz, wyciskarka wolnoobrotowa),

- sprzęt (słuchawki, mały przenośny klimatyzator, zegar ścienny, szczoteczka do mycia twarzy, lokówka automatyczna, gry, golarka, lampy, ekspres do kawy przelewowy, ekspres do kawy półautomat, szynkowar, depilator i golarka, zestaw pędzli do makijażu, zestaw pędzli do zdobień paznokci, depilator IPL),

- produkty spożywcze,

- produkty związane z fotografią,

- wyposażenie i gadżety ogrodowe, 

 - torebki wieczorowe, miejskie oraz etui na laptopy i tablety.

Niech to będzie taki skrót z przebiegu prowadzenia mojego bloga. 

Kilka słów do Czytelników

Dziękuję Wam, że go tak licznie odwiedzacie, miesięcznie na moim blogu jest ponad 50 000 odsłon, co mnie bardzo cieszy. 
To dzięki właśnie Wam, Czytelnikom mojego bloga nieustannie go rozwijam, tworząc coraz nowsze wpisy. 

To podsumowanie niech będzie oknem na nowe wpisy, będących owocem mojej pracy i gorących testów, które pojawią się na blogu już niebawem. 

Proszę was także, aby tak jak to czyniliście dotychczas o podpowiedzi, co warto byłoby przetestować, liczę na wasze linki i propozycję oraz liczne maile. 


Pozdrawiam Was serdecznie 

AgnieszkaTestuje

Kontakt e-mail

1 komentarz:

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.