Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Garnier Body Nawilżenie 7 dni - Ochronne mleczko do ciała - Moja opinia

Kilka razy oglądałam go w sklepie jednak w domu mam pełno tego typu kosmetyków. Ale gdy go dostała w prezencie ucieszyłam się, bo wreszcie mogę go wypróbować. 

Moja opinia:

Użycie:
Bardzo fajna konsystencja, gęstość jest idealna, bardzo fajnie się rozsmarowuje, a także wchłania. Nie zostawia tłustej skóry. Ma specyficzny i przyjemny zapach, który bardzo mi przypadł do gustu. 

Działanie:
Balsam  bardzo dobrze nawilża, utrzymuje skórę w idealnym stanie przez długi czas, miła w dotyku konsystencja.

Wydajność:
Balsam jest bardzo wydajny, jak na razie mało co w butelce mi ubyło a już dwa tygodnie do używam non stop. 

Plusy:
+ fajna bo nie za gęsta konsystencja, ale nie ścieka 
+ bardzo szybko się wchłania
+skora po nim jest gładka i aksamitna
+ bardzo dobrze nawilża
+zapach bardzo subtelny
+nie pozostawia tłustej skóry
+ładne opakowanie

Minusy:
- minusów nie doszukałam się jeszcze może za krótko go użytkuję
To mleczko do ciała często zastępuje mi krem do rąk gdyż nie pozostawia na skórze lepkiej i tłustej warstwy, której to tak nie lubię.

Bardzo polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.