Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Lakier do paznokci Eveline Colour Instant - kolor 421

Wybrałam się dziś do miejscowej drogerii, lubię tam wchodzić bo zawsze mają coś ciekawego. 
Dziś natknęłam się na lakier do paznokci firmy EVELINE COSMETICS. 
Nie mogłam koło tej palety kolorów przejść obojętnie. 
Wspaniałe kolorki, pewnie wybrałabym kilka, ale mam już dużo w swojej kolekcji wspaniałych lakierów i często podobnych kolorków. Może w najbliższym czasie skuszę się jeszcze na któryś kolorek, bo tak naprawdę znalazłam w nim samy plusy. 



A więc trochę więcej o plusach tego produktu:
+ duża paleta kolorów,
+ szybko schnący,
+ nie robią się smugi,
+ równomiernie się rozprowadza,
+ jest trwały, zdjęcie zrobione po 2 dniach od malowania,
+ nie odpryskuje,
+ doskonale kryje przy pierwszej warstwie,
+ idealnie lśniący, 
+ idealna konsystencja,
+ poręczny pędzelek,
+ dobra cena. 

Po prostu idealny dla mnie produkt :)



1 komentarz:

  1. Super lakier, sama przetestowałam ,rzeczywiście nie robi smug i jest trwały :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.