Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Nawóz POKON do roślin zielonych - testowanie!!!

Test przeprowadziłam na swoim kwiatku który praktycznie miałam już zamiar wyrzucić. Zaczynając testy kwiatek miał 4 listki, marne i zwiędnięte. A teraz to nie ten sam kwiatek. 

Plusy:
- widocznie szybszy wzrost mojej trawki 
- żywa zieleń
- ładnie nabłyszczone liście
- widać że kwiatek ma w sobie życie
- szybko widoczne efekty 

Na razie testowałam nawóz POKON na jednym moim kwiatku. Ale teraz wiem że jest idealny dla innych również i nie skąpie go innym moim kwiatkom. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.