Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Babka makowa Kętrzyńska

Babka makowa 




1. Wsypać zawartość opakowania do miski


2. Dodać szklankę wody, 7 łyżek oleju oraz 2 jajka




3. Dokładnie wymieszać, ubijać 5 minut

4. Przelać do formy i piec 45 minut. 


Moja opinia:

Wykonanie babki według przepisu na opakowaniu zajęło mi dosłownie parę minut. 
Przepis jest naprawdę banalnie prosty. 
Do zawartości opakowania czyli proszku wystarczy dodać tylko jajka, olej i wodę.
Ja jestem raczej zwolenniczką ciast domowych. 
Ale to ciasto mnie mile zaskoczyło. 
Robiąc je nie widziałam różnicy w konsystencji między ciastem domowym a Babką Kętrzyńską.
Babka naprawdę smakowała rewelacyjnie. 
Pokuszę się o stwierdzenie że tak jak domowa. 
Wszystkim smakowała. 
Nikt nie chciał wierzyć, że to ciasto jest z proszku. 
Kilka osób nawet zanotowało sobie nazwę tego produktu. 
Rewelacja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.