Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Chrom Forte - GorVita

Chrom Forte

30 kapsułek, Suplement diety


O produkcie:
- Preparat zawiera źródło chromu, cynku i witaminy B6
- Garcinia cambogia zmniejsza apetyt i łaknienie.
- L-karnityna wspiera pracę układu mięśniowego i układu krążenia.
- L-karnityna wspomaga proces odchudzania, przyspiesza spalanie tłuszczu.
- Chrom przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.
- Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi.
- Witamina B6 przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu białka i glikogenu.
- Witamina B6 przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
- Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej.
- Zielona herbata wspomaga trawienie i redukcję tkanki tłuszczowej.

Skład: 
Sproszkowane liście zielonej herbaty, sproszkowany z owoc tamaryndowca malabarskiego (Garcinia cambogia), L-karnityna, witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny),  chromu (chlorek chromu), żelatyna ( składnik kapsułki).

Sposób użycia: 
Przyjmować jedną kapsułkę dziennie. Kapsułkę należy połknąć i popić wodą. 

Naturalne składniki zawarte w preparacie: 
- zmniejszają apetyt,
- hamują przemianę węglowodanów w tłuszcze,
- korzystnie wpływają na poziom stężenia cukru we krwi,
- pomagają w utrzymaniu dobrej kondycji podczas diety. 

 Moja opinia: 
Tabletki są łatwe do połykania. Opakowanie zawiera 30 tabletek, które starczają na 30 dni. 

Już od jakiegoś czasu stosuje te tabletki gdyż już je wcześniej kupiłam. 

Dzięki zastosowaniu tego suplementu już nie chodzę i nie szukam po domu słodyczy. Jak również nie podjadam między posiłkami. 

Podczas stosowania preparatu nie jestem senna. A z tym miałam problem przy stosowaniu innych tabletek tego typu. 

Wydaje mi się, że Chrom Forte to dobry suplementem diety przy różnego rodzaju dietach odchudzających. 

1 komentarz:

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.