Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Knorr - sos do warzyw na ciepło - do szpinaku czosnkowo-serowy oraz do marchewki z groszkiem tradycyjny

Tak wyglądała cała paczuszka ;)


Sos do warzyw na ciepło - do szpinaku - czosnkowo-serowy















Szczerze miałam uraz do szpinaku, jako małemu dziecku w nadmiarze rodzice wciskali mi szpinak. Ale skoro otrzymałam od Was drogie PREKURSORKI produkt do testowania postanowiłam spróbować. Stwierdziłam że może wreszcie polubię w końcu szpinak. Rzeczywiście, zjadłam ze smakiem. W ogóle nie przypominał smaku tego niedobrego szpinaku z dzieciństwa. Świetnie nadaje się zarówno do szpinaku mrożonego jak i  do szpinaku świeżego. Świetnie podkreślony zostaje smak poprzez posypanie serem typu blue. Doskonale dopasowane smaki wspaniale się łączą i dają świetną całość. Polecam wszystkim którzy nie lubią szpinaku w tradycyjnej formie. Z tym sosem każdy polubi od teraz szpinak.

Sos do warzyw na ciepło - do marchewki z groszkiem - tradycyjny




Sos do warzyw na ciepło do marchewki z groszkiem w wersji tradycyjnej otrzymałam od Prekursorki.pl. Marchew z groszkiem bardzo uwielbiam, ale zawsze można spróbować czegoś nowego. Skoro otrzymałam produkt, szkoda żeby się zmarnował. Do przygotowania potrzebna jest oczywiście marchewka z groszkiem, sos do warzyw na ciepło Knorr oraz 2 łyżki masła. Przygotowuje się go bardzo łatwa i szybko. Chcąc dokładnie ocenić smak dania przygotowałam sos zgodnie z przepisem zamieszczonym na odwrocie. Czas potrzebny na przyrządzenie to zaledwie 10 minut. A efekty fenomenalne. Odkryłam wspaniały smak tego połączenie. Zakochałam się w tym połączeniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.