Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

czwartek

ProBody - Testowanie i Smakowanie ;)

Dziś dokonałam degustacji Pieczywa ProBody.


To pieczywo nie ma sobie równych. 


W paczce znajdowały się dwa małe, ale jakże aromatyczne bocheneczki chlebka.
Jeden chlebek to fajniutki okrągły, natomiast drugi chlebek który znajdował się w przesyłce był kwadratowy. 
Obawiałam się że jak każde ogólnodostępne ciemne pieczywo chlebki będą twarde i suche czego bardzo nie lubię w tego typu pieczywie. No cóż jestem wymagająca .... :) 
Ale ProBody jest inny, wyjątkowy.
Chlebki były miękkie w środku oraz idealnie wilgotne! 
Chlebek bardzo długo utrzymuje swoją świeżość. 
A wyjątkiem w tego rodzaju pieczywie jest również to, że nie zawiera żadnych konserwantów. 










Chlebek ma wspaniale twardszą i chrupiącą skórkę.


ProBody smakuje wybornie. 
Skórka wspaniale chrupie, wspaniale można degustować się każdym zawartym w nim ziarenkiem. 
Chlebek pasuje ze wszystkim
Ja na pierwszy rzut testowałam chlebek z szyneczką i ogóreczkiem. 
Ale wspaniale smakuje sam chlebek z masełkiem. 

Polecam!
Wspaniałe pieczywo warte swojej ceny. 

Na stronie internetowej poświęconej Pro Body możecie sprawdzić, czy chlebek dostępny jest gdzieś w Twoim mieście.

Z pewnością chlebek zasmakuje każdemu. 

Polecam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.