Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Tuż przed świętami dotarły do mnie ...

1.
Przesyłka z wydawnictwa PAPILON 
Dziękuję bardzo Pani Małgorzacie oraz wydawnictwu za przesyłkę. 
Więcej o książkach w następnych postach. 

2. 
Przesyłka od Arkana

3.
Wspaniałe kalendarze od Flowair

4.
Produkty od firmy ASA
W następnych postach napiszę więcej o produktach oraz zamieszczę swoją opinię. 

5.
Wyczekiwana przeze mnie paczuszka od Lambre
Bardzo dziękuję Pani Aleksandro!
Zabieram się za testowanie, a opinie i więcej informacji o produktach już niebawem w następnych postach. 

6. 
Kolejna przesyłka i już ostatnia która do mnie dotarła przed Świętami to przesyłka od 
Bardzo dziękuję Pani Karolinie za przesyłkę. 


1 komentarz:

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.