Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

piątek

Jak zamówić Twoją wymarzoną statuetkę od CrystalCiTY???

Niedawno pisałam Wam o sklepie CrystalCiTY


Na początek zacznę od filmiku jak w ogóle jest wykonywany grawer. 


Dziś dokonałam wreszcie zamówienia statuetki. 

Chciałabym Wam przedstawić przede wszystkim w tym poście sam proces zamówienia statuetki: 

Ja zamówiłam statuetkę z dedykacją. 

Wybrałam nutki 3D


Obok informacji o wybranej statuetce, widnieje również informacja o spersonalizowaniu statuetki. 
O co chodzi??? 
Możesz zamieścić na statuetce dowolny tekst będący dedykacją. 

Uczynimy to przechodząc do zakładki konfigurator statuetki.

Tu możesz wybrać rodzaj czcionki, jej wielkość oraz rozmieszczenie tekstu. 

Również w tej zakładce możesz zdecydować czy statuetka ma myć w 100% zgodny z projektem, czy też zezwolisz na drobne modyfikacje projektanta.  


Genialnym pomysłem jest to że możemy dodać drobne uwagi do projektu. 


Jeszcze więcej informacji znajdziesz w poradniku. 

Z racji iż zbliżają się urodziny mojej małej siostry, 
zdecydowałam się na wersję z dedykacją. 

A nutki to dlatego że uwielbia muzykę. 

Zamiast już gotowych wzorów możesz mieć statuetkę z wybranym przez siebie zdjęciem. 

Musisz tylko pamiętać o: 
+ zdjęcie powinno być o jak najwyższej rozdzielczości, 
+ jak najlepiej oświetlona postać, 
+ sposób wykonani zdjęcia, aby nie był ucięty kadr. 
Dokładniejsze informacje znajdziesz w poradniku
Nie ma przeszkód aby do tego wykorzystać zdjęcia starsze, zachowane w formie papierowej. 
To nie jest przeszkoda. 

Niebawem następna recenzja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.