Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

poniedziałek

Pas odchudzający Fitplay S24 od sklepu MMO.pl

Pas odchudzający Fitplay S24
od

Strona internetowa:

Facebook

Tu mozesz zakupić pas dla siebie: 

Czym jest pas Fitplay


Jedynym warunkiem skuteczności działania pasa jest pozostawanie w ruchu a więc np. 

prace domowe, sprzątanie itp, spacer,
pracę w ogrodzie
jazda na rowerze,
siłownia,
fitness,
jazda na nartach,
gry zespołowe.

Prezentacja Fitplay S24:





Moja opinia: 
Stosuje go jeszcze zbyt krótko żeby mówić o spadku wagi. 
Ale fantastycznie rozgrzewa a co za tym idzie szybciej spala się tkanka tłuszczowa. 
Fajny wynalazek, rozwiązanie dla bardzo leniwych, nawet przy zwykłych pracach domowych jak np mycie okien można zrzucić kilka kilogramów. 
Polecam, z czasem napiszę Wam jak się u mnie sprawuję i czy rzeczywiście działa.

3 komentarze:

  1. Ja akurat w takie rzeczy "nie wierzę' , ale mam nadzieje, że Tobie się uda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:57

    Produkt fajny, ale ja sobie go daruję, recenzja super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.