Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

czwartek

PREPARAT UTWARDZAJĄCY PAZNOKCIE Betterware

PREPARAT UTWARDZAJĄCY PAZNOKCIE Betterware 
otrzymałam od Pani Agnieszki w ramach współpracy

Strona internetowa



PREPARAT UTWARDZAJĄCY zawiera wyciąg z czerwonych alg do kruchych paznokci. 
Bezbarwny lakier przeznaczony do pielęgnacji kruchych i łamliwych paznokci.


Moje paznokcie odkąd pamiętam mają tendencję do łamania się. 
Więc to preparat w sam raz dla mnie. 
Więc do testów szybko się zabrałam. 


O produkcie: 
+ posiada wygodny pędzelek, 
+ szybko schnie, 
+ ładnie wzmacnia paznokcie, 
+ forma bezbarwna, 
+ dość wydajny, 
+ konsystencja rzadka, 
+ dość długa trwałość, 
+ estetyczny flakonik.


Zdecydowanie polecam. 
Produkt zostanie ze mną na dłużej. 



1 komentarz:

  1. Anonimowy05:26

    Miałam problem z łamliwością pazurków, ten produkt poradził sobie z tym!
    Moje pazurki są w idealnym stanie.

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.