Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

wtorek

Pyszna Paczka - wspaniały pomysł na Walentynki


Strona internetowa:



Tu mozesz zakupić Pyszna Paczke dla siebie: 


Jest wspaniałym pomysłem na Walentynki i nie tylko!


Co to jest Pyszna Paczka?
Pyszna Paczka to comiesięczny kulinarny zestaw Zrób To Sam. 
Zespół Pysznej Paczki komponuje zawartość Paczki. 
W skład każdej z paczek wchodzą wysokiej jakości składniki spożywcze, przybory kuchenne i karty z przepisami o wartości minimum 70 zł. 
Koszt paczki to jedyne 49,90 zł + koszty przesyłki. 
Co miesiąc kolejna paczka o innej tematyce (Boże Narodzenie, Walentynki/Kolacja we dwoje, Wielkanoc, Kuchnia włoska, Kuchnia francuska, Grill/piknik itp.). 
Zawartość paczki pozostaje tajemnicą do dnia wysyłki.

Moja opinia: 
Osoba zamawiająca do końca nie wie,co otrzyma w paczce,dostaje paczkę w ciemno. 
Można powiedzieć że nabywający paczkę zdaje się na gust osoby komponującej paczkę.
Jest to nowoczesne podejście ale także oryginalne. 
Muszę przyznać że na taką paczkę czeka się z niecierpliwością, a potrawy przygotowuje się z przyjemnością. 
Otwierając paczkę emocję osiągają zenitu, czułam się jakbym się przeniosła w czasy gdy byłam małą dziewczynką, która siedzi pod choinką i otwiera świąteczne prezenty od Gwiazdora. 

Paczka jest bardzo elegancko zapakowana. Zadbano o każdy najmniejszy szczegół. Wszystko ułożone tak, aby nic nie zostało uszkodzone. 
Jak za taką cenę paczuszka zawiera bardzo dużo przydatnych w kuchni produktów.

W paczce znalazłam wspaniałości idealne na Walentynki:
+ kawior czerwony Royal Castle 100g,
+ foremka do rozetek,
+ barwnik spożywczy w żelu Dr. Oetker 5g, kolor czerwony,
+ foremki do dań (pierścienie cukiernicze, ausztachery) Tescoma CHEF, 2 szt.,
+ mielony kardamon 20g,
+ foremki do lodu serca ze strzałami amora,
+ kod rabatowy 29 zł na kłódkę miłości,
+ ulotkę z opisem zawartości paczki,
+ karty z przepisami do wykorzystania wraz ze składnikami i przyrządami kuchennymi znajdującymi się w paczce.




Po prostu jak tylko otworzyłam paczkę już miałam wizję, co z czy połączę i jak wykorzystam. 

Zawartość paczki jest bardzo różnorodna, widać w jej zawartości pomysł i gust. 
Każdy produkt zapakowany w niej ma swoje unikalne przeznaczenie. 
Produkty są tak skomponowane, że można je łączyć, można się nimi po prostu bawić. 
Taka zabawa jest fenomenalnym pomysłem na Walentynkowy wieczór dla dwojga. 

Do paczki zamieszczono karty z przepisami, które pomogą w przygotowaniu pyszności z zawartości Pysznej Paczki. 

Paczka dotarła do mnie dziś w południe. 
Postanowiłam od razu do kawy przygotować pyszne rozetki z pomocą przepisu zamieszczonego w paczce, 
jako małą rozgrzewkę przed Walentynkami. 


 Zaczęłam od testowania foremki do rozetek. 
Nigdy czegoś takiego nie robiłam. 
Tym bardziej byłam ciekawa jak to działa. 



Rozetki wyszły fenomenalne. 
Dodanie kardamonu wg przepisu wspaniale podkreśliło smak. 
A same rozetki nabrały charakteru. 



Rozetki bez problemu każdy może przygotować, 
Zawartość pysznej paczki tylko ułatwia wykonanie pysznych rozetek. 

Polecam to naprawdę fajna zabawa, we dwoje przygotować tak fajne pyszności. 
Idealny prezent na wspólną kolację. 
W dodatku bardzo kreatywny. 
Każdemu przypadnie do gustu.
Można fenomenalnie rozwijać swoje zdolności kulinarne. 

Klikajcie i zamawiajcie



15 komentarzy:

  1. Anonimowy14:41

    Łał fajny pomysł, pierwszy raz o tym czytam.
    Może nawet zamówie, interesująco wygląda taka Pyszna Paczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:42

    Rozetki wyglądają bardzo ładnie. Nawet nie wiedziałam że coś takiego istnieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:43

    Super paczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:43

    Wspaniele wyszły Tobie te ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:44

    Gdzie można nabyć takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już spieszę z informacją, wystarczy wejść na stronę: http://pysznapaczka.pl/produkty-2/?order=3 i wypełnić niezbędne pola.

      Usuń
  6. Anonimowy15:01

    Dzięki, jestem pozytywnie zakręcona na puncie tej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy04:21

    Łał pierwszy raz coś takiego widzę!
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy04:22

    Szkoda że nie ma więcej gadżetów kuchennych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy04:24

    Ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy04:24

    Ciekawy jestem smaku kardamonu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:02

    Jestem cekawa co będzie na Wielkanoc,
    bardziej włąśnie to pudełko interesowałoby mnie,
    Mam nadzieje że będę mogła u Ciebie poczytać o Wielkanocnym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszna paczka to genialna idea,walentynkowa edycja dla mnie bomba,świetna recenzja,genialne te rozetki. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie (www.nogawkuchni.blogspot.com i www.niekupujwciemno.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie na opis październikowej PysznejPaczki: http://whitemeringuepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.