Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Rękawica kuchenna od DEDEKOR.PL

Rękawica kuchenna Berghoff czarna



Strona internetowa:


Tu mozesz zakupić rękawicę dla siebie: 



O produkcie:

Rękawica kuchenna Berghoff w kolorze czarnym. Bardzo starannie uszyta z niezwykle precyzyjnymi obszyciami, dzięki czemu nie pruje się i zapewnia długoterminowe użytkowanie. 


Zewnętrzna część rękawicy wykonana jest z wysokogatunkowej bawełny, niezwykle trwałej i wytrzymałej.Wewnętrzna strona uszyta jest z poliestru, bardzo miła i przyjemna w dotyku, dzięki czemu zapewnia wysoki komfort użytkowania.



Rozmiar uniwersalny.



Moja opinia: 

Rękawica została wykonana z pięknego czarnego materiału, ładnie pikowana z jednej strony. 
Materiał jest bardzo miły w dotyku. 
Ma wyznaczone miejsce na kciuk, ład ie trzyma się na dłoni, nie spada z dłoni. 
Bardzo elegancka. Dokładnie wykończona na górze czarną lamówką. 
Bez problemu można ją powiesić obok ręczników w kuchni.
 Nie zajmuję dużo miejsca. 
Jest piękną ozdobą kuchni. 
Nie przepuszcza gorąca, można w niej chwytać nawet najbardziej gorące blachy. 
Jest bardzo wysoka, dzięki czemu nie ma obawy poparzenia się w piekarniku. 

Takiej rękawicy właśnie szukałam, poprzednia którą miałam przepuszczała ciepło, a właściwie bardzo szybko się nagrzewała, tak więc nie była mi pomocna w kuchni. 

Dziękuję firmie DEDEKOR za przesyłkę, rękawica sprawdziła się w 100%. 

Bardzo pomocna okazała się gdy już w środę smażyłam pyszne pączusie na Tłusty Czwartek, zawsze miałam problem zo zrobić gdy olej zaczyna niemiłosiernie strzelać, dzięki temu że rękawica jest dość wysoka nie poparzyłam się jak to zwykle bywało. 

W 100% Polecam i zapraszam na zakupy. 

2 komentarze:

  1. Anonimowy10:53

    Wspaniały kolor rękawicy, godna szefa kuchnii. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna rękawica, strona internetowa super, można znaleźć naprawdę kilka ciekawych rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.