Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

czwartek

Piękna statuetka od CrystalCiTY

Wczoraj otrzymałam paczuszkę, 
w której znajdowała się przepiękna statuetka statuetka
dedykowana przede wszystkim dla kobiet z okazji naszego święta




Paczuszka z wspaniałą statuetką dotarła do mnie bardzo szybko, w ciągu 2 dni już u mnie. 

Produkt był bardzo dobrze zapakowany, co nie groziło uszkodzeniu statuetki.



Po otwarciu przesyłki ukazał się moim oczkom wspaniałe, piękne niebieskie etui wyścielone również niebieskim materiałem, w którym została zapakowana statuetka. 

Po otwarciu pudełeczka zobaczyłam wreszcie statuetkę.
Statuetka wygląda bardzo luksusowa, elegancko, wygląda na bardzo drogą. 

Każdy zawiesi na niej oko.

Nikt koło takiego piękna nie przejdzie obojętnie.

Każda kobieta będzie zadowolona z takiego gustownego prezentu z każdej okazji a przede wszystkim z okazji dnia kobiet. 

Wspaniały jest efekt 3D, statuetkę można oglądać z każdej strony. 

I z każdej strony pięknie wygląda.






Statuetka jest wykonana bardzo solidnie z pięknego kryształu. 

Grawerowana laserem 3D. 

Idealnie dopracowany każdy detal. 

Prezentuję piękny goździk, wraz z piękną dedykacją dla kobiet.

Tym razem wraz wraz ze statuetką nie dotarła do mnie niestety ściereczka.

Z racji tego iż jestem okularnicą mam pełno takich ściereczek w domu, więc nie był to duży problem. 

Projekt który ja otrzymałam znajdziecie -klik-

Jest to bardzo fajny pomysł na prezent dla każdego. 

Z pewnością każdy z takiego prezentu byłby zadowolony.

Tak piękny prezent można porównać do pięknego pierścionka z brylantem, który każda kobieta chciałaby otrzymać. Jednocześnie jest piękną pamiątką na bardzo długi czas. 

Zapraszam do: 

2 komentarze:

  1. Anonimowy10:47

    Byłabym z takiego prezentu mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:48

    Piękny kwiatek :) Po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.