Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

wtorek

Excellence - pyszne syropy

Trochę czasu już minęło od momentu kiedy to dotarły do mnie soczki od firmy 


Otrzymałam soczki do rozcieńczania w trzech smakach. 


Otrzymane smaki to: 
Polska Malina
Kubańskie Mojito
Afrykański Granat

Polska Malina

Kubańskie Mojito


Afrykański Granat












Opakowanie: 
Syrop został zamknięty z metalowych puszkach, 
idealnie dostosowanych do pewnego trzymania podczas wlewania do szklanki doku. 
Zamknięcie jest typu klik-klik.
wlewanie syropu do szklanki ułatwia dzióbek. 

Syrop rozcieńcza się w stosunku 1:9, 
a takiej puszki wychodzi aż 7 litrów pysznego soku. 

Smak:
Syrop malinowy oraz z granatu jest bardzo słodki, 
Wystarczy niewiele soku aby przygotować smaczną szklankę napoju. 
Propozycja smakowa Kubańskie Mojito jest dość kwaśna i daje orzeźwienie. 

Moja końcowa opinia: 
Syropy są bardzo wydajne, wystarczy niewiele syropu, by rozkoszować się pysznymi napojami. 
Pyszne są za równo jako soki, jak i dodatek do piwa. 
Z barku cytryny przygotowałam na bazie Kubańskiego Mojito ciasto cytrynowiec. 
Jak widać syropy mają wiele zastosowań. 

Polecam i zapraszam na stronę producenta. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.