Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Krem uniwersalny Tender Care - zapach migdałowy

Krem uniwersalny 
Tender Care 
zapach migdałowy



Od producenta: 
Cudowna kuracja odżywcza i nawilżająca dla przesuszonej, szorstkiej skóry. Pełen dobroczynnych, kojących skórę olejków krem zachwyca subtelnym, migdałowym zapachem. Idealny prezent dla Ciebie i Twoich najbliższych!




Moja opinia:
Plastikowy słoiczek z kremem został spakowany w malutki kartonik. 
Słoiczek mieści 15 ml kremu. 
Słoiczek wygląda bardzo elegancko. 
Doskonale i bez problemu nabiera się produkt na palec. 
Zapach jest piękny migdałowy, długo się utrzymuje po aplikacji. 
Krem jest dość tłusty i gęsty, dobrze się go rozprowadza.
Przeważnie produkty tego typu używam do pielęgnacji ust. 
Produkt wspaniale nawilża usta. 
Usta nabierają pięknego koloru. 
Usta są nawilżone i wygładzone, ale nie nabierają lepkości. 
W ofercie są również dostępne inne wersje zapachowe. 

Zdecydowanie polecam!

Zamówić możecie go u Pani Anny

3 komentarze:

  1. Anonimowy03:53

    Wspaniale nawizla usta

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy04:08

    Też go mama, u mnie nawet dobrze się sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję, jestem bardzo zadowolona. Nadaje ustom świetnego koloru

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.