Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Odżywka ekstraziołowa od Fitomed

Odżywka ekstraziołowa do włosów tłustych i ze skłonnością do łupieżu "Zioła i biotyna"

od Fitomed





Moja opinia

Odżywka znajduje się w buteleczce wykonanej z przeźroczystego plastiku, która zamykana jest na klik. 
Na opakowaniu znajdują się wszelkie niezbędne informacje, takie jak między innymi data przydatności, działanie. 
Szata graficzna produktu bardzo ładna, jednocześnie prosta. Nawiązująca do pozostałych kosmetyków Fitomed.
Konsystencja jest w płynna, ale dość gęsta. 
Zapach bardzo przyjemny. 
Zapach utrzymuje się na włosach. 
Odżywka jest dość wydajny, dość dobrze się ją nakłada na włosy.
Włosy po jej nałożeniu dobrze się rozczesują. 
Sprawia, że włosy mają mniejszą tendencję do przetłuszczania się.
Odżywka zapobiega puszeniu się włosów, doskonale je wygładza. Włosy bardzo ładnie się błyszczą. Nie obciąża włosów, a łatwo się spłukuje. Łagodzi swędzenie skóry głowy oraz wszelkie podrażnienia. Nie zawiera substancji chemicznych.

Odżywkę znajdziecie TU

3 komentarze:

  1. Fitomed słynie z naturalnych, przyjaznych składów, ciekawa odżywka :) Mam niedaleko siebie sklep zielarski, który ma wiele produktów tej firmy, zajrzę do niego za tą odżywką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:47

    Wspaniały produkt, ja jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, nie miałam jeszcze okazji wypróbować tej odżywki

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.