Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Torba Młodzieżowa POTRI z hurtowni Megi Import Export

Torba Młodzieżowa POTRI 

od




Zapraszam także na stronę FB,
a także na stronę sklepu 

Torebka dotarła do mnie bardzo solidnie zapakowana oraz zabezpieczona przed uszkodzeniami. 
Torebka jest mała i nie mieści w sobie formatu A4. 
Doskonale mieści się do niej nawet większy portfel. 
Została wykonana z skórki w kolorze kaki wykończona pikówką. 
Wspaniale się prezentuje. 
Wymiary tej torebki to 21 x 14 cm.

Z przodu jak i z tyłu torebka jest pikowana. 
Jest to bardzo skromny ozdobnik, ale bardzo piękny.

Owalna, a może nawet bardziej prostokątna urocza torebeczka została wykonana starannie ze skóry.
Torebka posiada jeden główny zamek. 
W środku została wyszyta jednokolorowym materiałem.


Listonoszkę pięknie zdobią modne pikowania.
Zapinana jest od góry na jeden suwak.



Okucia torebeczki są w pięknym kolorze złotym. 


Pasek wykonany jest z metalowego łańcucha, dodatkowo przeplatany skórą w stylu Chanel.


W środku posiada kieszonkę specjalnie na telefon oraz druga kieszonka zapinana na zamek. 



Zameczek dodatkowo ozdobiony jest dwukolorowymi frędzlami w formie większej zawieszki.


Torebka jest niesamowicie stylowa. 
Idealnie sprawdzi się na co dzień jak i na randkę czy też spacer.


Zdecydowanie polecam torebki od Pani Małgorzaty ze sklepu 


Zapraszam do zakupów. 
Taka torebka jest doskonałym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby. 

 

W ofercie sklepu MEGI jest ogromny wybór torebek w atrakcyjnych cenach, które spodobają się z pewnością każdej kobiecie, szczególnie, gdyż są to markowe i solidne torebki importowane.

36 komentarzy:

  1. Anonimowy14:28

    Wspaniale się prezentuje.
    Mam torebkę ze sklepu Megi i też jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:48

    Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy05:49

    Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy06:48

    z wyglądu całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy06:56

    Mnie torebka się podoba. Fakt w swoim asortymencie mają sporo ciekawych torebek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy06:58

    bardzo ładna torebeczka, chciałabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy07:01

    Bardzo kobieca, prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy07:05

    Z chęcią zobaczę ofertę sklepu.
    Twoja torebeczka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy07:10

    Widziałam ją już u kilku dziewczyn :)
    Śliczna jest no i co najważniejsze niedroga :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy08:06

    Torebki są wspaniałe sama mam i sobie chwalę.
    Co najważniejsze nie śmierdzą, a i cena rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12:48

    Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:15

    Piękny kolor, pasek rewelacyjny, taki uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy16:06

    Muszę mieć taką,
    Mam same duże, a taka mała zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy16:12

    Bardzo mi się podoba, a w szczególności pikóweczka.
    Taka torebeczka idealna na każdą okazję.
    Z pewnością zajrzę na stronę sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy04:16

    Urocza, piękny kolor, piękny paseczek i piękna pikówka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi również torebka się bardzo podoba, doskonale wykonana z tego co widzę.
    Wspaniała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebeczka ma bardzo ciekawy kolor.Będzie pasowała do wielu stylizacji :) Zapraszamy do nas na sylwestrowy post! http://stylishsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy04:07

    Wspaniale się prezentuje. Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy13:13

    Łał, nawet nie wiedziałam, że u mnie w mieście jest sklep z tak rewelacyjnymi torebkami. Muszę się wybrać na łowy. Twoją torebką jestem zachwycona :) Muszę Ciebie częściej odwiedzać, bo masz fajne propozycje w postach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy07:49

    Fenomenalna!!!!
    Jestem z okolic Łodzi i też nie miałam pojęcia o tak fantastycznym sklepie.
    Wreszcie coś dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy05:24

    Że też wcześniej nie wiedziałam o tym sklepie,
    Szukałam idealnej torebki na sylwestra,
    Ta jest wspaniała, mała elegancka,
    a widzę też że w sklepie jest spory wybór.
    Dobrze że jestem z okolic, będę mogła osobiście wybrać się do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy08:14

    Torebki mają wspaniałe, szkoda że nie mają w ofercie portfeli,
    mój wymaga wymiany, a taki solidny jak te torebeczki przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11:38

    Rewelacyjna, oczu od niej oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy03:57

    Wystrzałowa,
    Niedawno byłam w Łodzi na większych zakupach,
    muszę się znów wybrać tym razem na polowanie na torebkę :)
    Świetny wpis!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy11:36

    Oczu oderwać nie da się, jest przepiękna. Mam już sporo mniejszych torebek, ale w tej się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy13:44

    Szukałam takiej torebki w takim kolorze i nigdzie nie mogłam jej dostać. Całe miasto obleciałam. Ale o łodzi nie pomyślałam. Super stronka z fajnymi torebkami. Na pewno wybiorę coś dla siebie.
    Pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy11:55

    Byłaby idealna do mojej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy11:27

    Bardzo ładna i z pewnością doskonale i solidnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy07:01

    Dobrze że trafiłam na Twój blog, przechodziłam wiele razy koło tego budynku, ale nigdy nie pomyślałam że tam właśnie znajduje się taki rewelacyjny sklep. Byłam i sprawdziłam mają rewelacyjne torebki, zakupiłam nawet sobie jedną, ale niedługo pewnie trafię znów do Nich, bo mają ładne torebki w atrakcyjnych cenach. Torebki są rewelacyjne. Za zwyczaj nosze ciężary w torebce więc szukałam jakiejś solidnej, która posłuży mi dłużej. I znalazłam. Dziękuję za ten post i Pozdrawiam Sklep Megi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje posty zamieszczane na blogu są pomocne. Torebki są naprawdę solidne też mogę to potwierdzić.

      Usuń
  30. Anonimowy15:03

    Jest naprawdę bardzo ładna. ja osobiście od dawna robię w tym sklepie zakupy torebkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy08:10

    Widzę że nie tylko ja się zgapiłam :)
    Sklep mam że tak powiem praktycznie pod nosem, a dopiero pierwszy raz po Twoich wpisach byłam tam.
    Chciałam kupić właśnie tą torebkę, ale jak weszłam do sklepu upatrzyłam sobie już kilka innych, a im dalej przeglądałam sklep wykupiłabym pół asortymentu. W końcu kupiłam jedna torebkę inną niż ta z postu, ale upatrzyłam sobie już kolejną wtedy i po paru dniach po nią wróciłam. Oj my kobiety już tak mamy jak sobie coś upatrzymy to musimy to mieć. Jestem naprawdę zadowolona z zakupu torebek. Torebki są naprawdę w fajnych cenach w najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy08:34

    Bardzo przyjemnie się czyta Twoje posty, są bardzo ciekawe, a rzeczy są w nich ciekawie opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy08:04

    Dziś byłam na ich stronie, mają mnóstwo nowych torebek, które mnie zachwyciły, już mam parę na oku. W tym tygodniu muszę do nich podjechać i może coś kupić. Co jak co ale torebką nie mogę się oprzeć. Wprost uwielbiam mieć równe na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy11:19

    Cudowna! Mimo iż nie podobają mi się pikowane rzeczy, to ta torebka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza torebka :) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.