Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Bransoletka drewniana czerwona z zawieszką

Bransoletka drewniana czerwona z zawieszką

    

Moja opinia: 
Urocze drewniane kuleczki znajdują się na czarnej gumce. 
Korale pomimo tego, że są czerwone bardzo ładnie się mieniom. 
Pod każdym kontem nabierają inny odcień czerwieni. 
Bransoletka jest zbudowana z 17 koralików. 
Bardzo ładnie prezentuje się na ręce. 
Podczas noszenia farba się nie ściera, a bransoletka zachowuje swój piękny wygląd przez długi czas.
Wśród koralików znajduje się złota zawieszka z napisem "NEVER NEVER GIVE UP" z jednej strony, a z drugiej posiada wzorek. 
Podobne bransoletki znajdziecie TU w atrakcyjnych cenach. 

Polecam!!!

5 komentarzy:

  1. Anonimowy09:18

    Piękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:21

    Fajny sklepik, mam kilka bransoletek od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:00

    śliczna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:20

    Wow *.* przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała bransoletka :)
    Mam podobną

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.