Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Perfumy Tesori d'Oriente Białe Piżmo

Perfumy Tesori d'Oriente Białe Piżmo



O produkcie: 
Tesori d'Oriente Białe Piżmo to kosmetyk o intensywnie piżmowym, ambrowym i harmonijnym zapachu. Włoska woda toaletowa o aromatycznym zapachu została wyprodukowana na bazie najwyższej jakości substytutów, dzięki czemu jest trwała i bardzo dobrze rozwija się na skórze. Małe opakowanie perfum pozwala na ich przechowywanie każdej damskiej torebce.



Moja opinia:

Są to perfumy które mieszczą się w metalowej buteleczce w kolorze srebrnym o pojemności 100 ml. 
Zamknięcie perfum w metalowej buteleczce perfum jest dla mnie ciekawym i przydatnym pomysłem, gdyż już nie mam obawy iż perfum ten w torebce gdzieś mi się zbije i wyleje. 
Jeśli chodzi o sam perfum i jego zapach, utrzymuje się on bardzo długo. Przez cały dzień jest u mnie wyczuwalny intensywny zapach Perfumy Tesori d'Oriente Białe Piżmo.
Ja choć jestem zwolenniczką delikatnych zapachów ten również przypadł mi do gustu i lubię mieć go pod ręką choć do lekkich perfum nie należy.
Doskonale wyczuwalne jest piżmo które jest rewelacyjne i trwałe. 
Jego cena w stosunku do trwałości jest wyjątkowo niska. 
Szczerze polecam!!!

Zapraszam do zapoznania się z ofertę sklepu e-fiori.com.pl


16 komentarzy:

  1. Anonimowy12:50

    Mi również bardzo przypadł do gustu ten zapach.
    Pozdrawiam Krystyna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:52

    Taki zapach w mojej kosmetyczne byłby mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfum jest mi doskonale znany, uwielbiam go i stosuje już od dłuższego czasu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:12

    Zapach bardzo mi się podoba, co prawda trochę musiałam na niego czekać ale było warto :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny zapach :D Super sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:17

    Ciekawe, recenzja jak najbardziej na plus, ale czy mnie zadowoli?!
    Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:24

    Super, z pewnością przeglądnę ofertę sklepu :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:25

    Nie miała styczności z tego rodzaju perfumami jeeszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13:27

    Nieraz także tanie wody perfumowane mogą być zaskakująco dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13:27

    Pierwszy raz o nich słyszę ... hm
    PZD Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:29

    Ja uważam że najlepsze są jednak ich żele pod prysznic, pachnie się po nich cały dzień nawet w mega upalny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13:31

    Kompletnie nie znam tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy03:20

    Używam kilku zapachów z Tesori : piżmo, kwiat lotosu, chińska orchidea; są cudowne, tanie a mega trwałe.
    Do tego dokupiłam sobie ostatnio odpowiedniki żeli. Pięknie utrzymuje się ich zapach na skórze. Widziałam, że mają jeszcze do tego płyny do kąpieli, ale niestety w mojej łazience brak wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:32

    troche slabo zapakowany bo butelka wgnieciona. Ale zapach bardzo ladny mimo wszystko. Do kupienia takze na www.saluti.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych zapachów, jestem ich bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.