Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

wtorek

Olejek z kiełków pszenicy - Equilibra

Olejek z kiełków pszenicy 
od




Olejek to ODŻYWIENIE, REGENERACJA, NAWILŻENIE
W 100% czysty olej roślinny do pielęgnacji i masażu, doskonale odżywia i chroni skórę twarzy, szyi i ciała, nie pozostawiając tłustych śladów. Olejek z kiełków pszenicy ma działanie łagodzące, ujędrnia i opóźnia procesy starzenia, otrzymywany w procesie tłoczenia na zimno zachowuje bogactwo dobroczynnych składników. 
Hipoalergiczny olejek, o delikatnym zapachu CYTRUSÓW.

Dodatkowo zawiera:
Witamina E – wzmacnia zniszczoną skórę, spowalnia procesy starzenia i chroni przed niekorzystnym działaniem słońca,
Żeń-szeń – rewitalizuje, regeneruje, działa antycelluitowo, poprawia ukrwienie skóry, ma działanie antyoksydacyjne,
Skrzyp - przywraca skórze jędrność i elastyczność, wzmacnia naczynia krwionośne.


Moja ocena:
Olejek znajduje się w zielonej, nieprzezroczystej butelce o pojemności 100 ml. 
Ja po testach uważam iż lepiej byłoby gdyby była przezroczysta, gdyż mogłabym lepiej kontrolować zużycie olejku. 
Aplikacji kosmetyku dokonujemy za pomocą pompki, która jest bardzo wygodna w użyciu. 
Pompka działa bez zarzutu, nie zacina się w trakcie używania produktu. 
Dzięki pompce dozujemy idealną ilość produktu potrzebną w danej chwili. 
Ma dość charakterystyczny zapach, w miarę przyjemny. 
Olejek dobrze się rozprowadza na skórze. 
Bardzo szybko się wchłania, co powoduje że nie pozostawia tłustych plam na ubraniach. 
Myślę że mogę śmiało powiedzieć że doskonale nawilża oraz odżywia skórę. 
U mnie idealnie sprawdził się jako olejek do masażu. 
Jak dla mnie nie są wyczuwalne cytrusy, ale doskonale działa i dość dobrze pachnie.

2 komentarze:

  1. Nie używałam, ale zaciekawiła mnie Twoja opinia. Warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.