Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Piwo Somersby Elderflower Lime - kolejna wersja smakowa od Lorda

Dzisiejszy post zdecydowanie kieruje do tych którzy lubują się w Piwie Somersby.
Somersby to piwo smakowe, które ma niezwykłe połączenia. 
Lord Somersby zaprosił mnie do wspólnej zabawy z nowym smakiem tegoż piwa. 
Miałam możliwość przekonać się jako pierwsza z nielicznych osób jak smakuje najnowszy wynalazek Lorda, czyli najnowsze Piwo Somersby Elderflower Lime.
Dotychczas mieliśmy możliwość skosztować takich smaków Lordowskich jak pyszne jabłuszko i smaczna. Teraz przyszła pora na skosztowanie nietypowego połączenia, piwo o smaku kwiatu bzu i limonki!

Przesyła od Lorda prezentowała się zacnie.
Zobaczcie sami


Patrząc na kolorystykę jaką wybrał Lord na opakowania piwa jak i etykiety zdecydowanie nawiązuje do słonecznych dni, budzącej się wiosną przyrody do życia po chłodnej zimie. 
Połączenie tych kolorów to doskonały pomysł, zdecydowanie wyróżnia się na półkach sklepowych. 
Somersby Elderflower Lime to napój piwny zawierający 45% piwa i 55% napoju o smaku kwiatu bzu i limonki.


Tyle o przesyłce, teraz pora na przejście do kwestii związanych z samym najnowszym smakiem trunku Lorda. 
Podczas delektowania się najnowszym smakiem wyraźnie wybija się aromat kwiatowy, który doskonale koreluje się ze smakiem piwa. 
Smak limonki sprawia że jest to napój bardziej orzeźwiający, jednak najlepiej smakuje w wersji schłodzonej. 
Po kilku łukach piwa doszłam do wniosku iż przypomina ono jakże delikatne wino musujące. Myślę że Somersby będzie doskonałą alternatywą dla takiego winka.


Według mnie jest to typowo kobiece piwo. Według mnie świetnie smakuje samo w sobie. Ale warto pokusić się o dodanie kilku kostek lodu lub schłodzenie.


Jest to doskonała alternatywa dla zwykłego piwa z posmakiem goryczki, której zdecydowanie nie lubię.
Dlatego też piwo Somersby u mnie jak najbardziej wygrywa.


Prezent od Lorda przyda się zapewne podczas wiosennych, a także letnich wycieczek rowerowych.


Podsumowując ten post nowy smak #Somersby #ElderflowerLime zdecydowanie przypadł mi do gustu. 
Jest piwem które orzeźwia, świetnie wpasowywać będzie się na cieplejsze dni wakacyjne.



Ten smak przypadł mi do gustu. 
Zdecydowanie polecam. 
Już nie mogę się doczekać kolejnych pomysłów Lorda. 
Ciekawe jaki smak tym razem szykuje dla nas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.