Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

wtorek

Babka o smaku waniliowym Dakri

Babka o smaku waniliowym Dakri 



Dziś przyszedł czas na babeczkę, którą otrzymałam od firmy Dakri.

Babeczka ta była zapakowana w przejrzystą folię z naklejką zawierającą ważne informacje na temat produktu.
Wśród informacji znajdował się  skład ciasta, wartości odżywcze, masa, a na opakowaniu data ważności produktu. 

Produkt ten ważył 400 g. 

Jest to babeczka o smaku waniliowym z ciasta biszkoptowo-tłuszczowego. 
Warto zawsze mieć taką babeczkę pod ręką na wypadek niespodziewanych gości. 

Niestety przez nieostrożność firmy kurierskiej babeczka dotarła w niezbyt wesołym stanie, ale choć nie wyglądała zbyt pięknie po transporcie do mnie była pyszna. 

Ciasto jest dość słodkie i mega waniliowe. 
Postarałam się uratować kilka kawałków i ładnie zaprezentować, abyście mogli zobaczyć iż wygląda bardzo ładnie po ukrojeniu, a ciasto jest widocznie bardzo puszyste. 



Smacznego!!!

Danie przedstawiłam dzięki firmie 

6 komentarzy:

  1. Anonimowy05:38

    No tak kurierzy nie zawsze uważają na paczki.
    Na ostatnim zdjęciu po ukrojeniu ładnie wygląda i rzeczywiście puszyście.
    Będę jej szukać w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie, szkoda tylko że kurierzy tak się troszczą o nasze przesyłki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazje ich produkty u znajomej jeść i były pyszne, babeczka pewnie też dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam babki więc i ta z pewnością przypadła by mi do gustu.Ostatnio nie mam czasu ani ochoty na pieczenie ciast więc jest to idealne rozwiązanie na poczęstunek dla moich gości jak i mojej rodzinki ;) A niestety firma kurierska mogła by się lepiej postarać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam babki więc i ta z pewnością przypadła by mi do gustu.Ostatnio nie mam czasu ani ochoty na pieczenie ciast więc jest to idealne rozwiązanie na poczęstunek dla moich gości jak i mojej rodzinki ;) A niestety firma kurierska mogła by się lepiej postarać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto bardzo smakowite, szkoda że kurierzy są tacy nieuważni :(

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.