Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Parafinowa kuracja do stóp

Parafinowa kuracja do stóp 
od firmy Marion



Saszetka dzieli się na dwie. W górnej części znajduje się regenerujący peeling, natomiast w dolnej części znajduje się pielęgnacyjna maska parafinowa. Do saszetki dołączone zostały foliowe skarpetki.


Regenerujący peeling
Zabieg zaczyna się od peelingu. Peeling ma dość lekką, ale zwartą konsystencję. Znajduje się w nim dość mało drobinek ścierających, które są wyjątkowo drobne jak na tego rodzaju peeling. 

Maska parafinowa 
Maska parafinowa ma oleistą konsystencję. Po nałożeniu maski należy założyć foliowe skarpetki. Na te skarpetki założyłam zamiast ręcznika ciepłe skarpety. 
Podczas zabiegu wyczuwalne jest przyjemne ciepełko. 
Po 10 minutach starłam resztki parafiny. 

Dopiero wtedy był widoczny doskonale efekt końcowy. 
Stopy stały się miękkie, wyjątkowo gładkie a skóra delikatna. Stopy są doskonale nawilżone. 

Jestem zadowolona. Po przekonaniu się doskonałego efektu, zdecydowanie ten produkt będzie gościł w mojej łazience częściej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.