Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

czwartek

Tort truskawkowo-śmietanowo-serowy

Tort truskawkowo-śmietanowo-serowy



Składniki: 
Komplet trzech spodów tortowych Dakri
3/4 kg truskawek
1/2 litra śmietanki kremówki
250 g sera białego w kostce trzykrotnie zmielonego
2 x po 3 łyżki żelatyny rozpuszczonej w trzech łyżkach gorącej wody
szklanka cukru pudru
3 łyżki cukru pudru




Śmietanę ubijamy na sztywno z 1/2 szklanki cukru pudru. Ser zmiksować z 1/2 cukru pudru. Śmietanę połączyć z masą serową. Do utrwalenia masy dodać żelatynę rozpuszczoną w trzech łyżkach wody. 


Truskawki zmiksować tak jak na koktajl i połączyć z żelatyna. 

Kolejno wykładać blat tortu, 1/3 masy śmietanowo-serowej, 1/2 masy truskawkowej, blat biszkoptu,  1/3 masy śmietanowo-serowej, 1/2 masy truskawkowej, blat biszkoptu. Cały tort obsmarować masą śmietanowo-serową jednocześnie zostawiając sobie 4 łyżki do udekorowania tortu. Tort udekorować masą śmietanwo-serową oraz truskawkami. 


  


Deser wykonałam z wykorzystaniem produktów 


7 komentarzy:

  1. Teraz to mi napewno pójdzie w talię...;) Wygląda smakowicie tort i ja też wybieram gotowe spody bo jakoś taki biszkopt mi nie wychodzi.A truskawki to jest uwieńczenie całości hmm teraz mi zrobiłaś smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie, takie spody do tortów to świetna sprawa i duże ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jakby byl oprószony śniegiem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny na urodziny mojego narzeczonego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada bardzo apetycznie.. uwielbiam ciasta..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.