Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Zalando - Kampania Trnd

W końcu do mnie dotarła paczuszka od trnd 
z kampanią Zalando!
Przesyłka choć niezbyt duża, ale bardzo fajna.




Ja już składam zamówienie i pozostaje mi tylko czekać na przesyłkę:)
Z pewnością w ciągu kilku dni dotrze moje zamówienie. 
Ale już dziś mam dla Was niespodziankę. 
Mam dla was kilka zniżek, zarówno 20% jak i 15%, które obowiązują dla dowolnej kwoty. 

Kupony rabatowe -20% na zakupy w sklepie internetowym Zalando są kuponami bez minimalnej kwoty,ale max kwota to 1500zł. 
Kupony rabatowe -15% na zakupy w sklepie internetowym Zalando są również kuponami bez minimalnej kwoty,ale max kwota to 1000zł. 
Jak wiecie wysyłka w tym sklepie jest zawsze gratis więc nie tworzą się w tym zakresie dodatkowe koszty.

Co prawda kilka zniżek już rozdałam, ale ciągle jeszcze mam kilka więc jeśli ktoś z Was jest chętny na taką zniżkę zapraszam do kontaktu :)

5 komentarzy:

  1. Również się dostałam i już zamówiłam paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja , na swoją muszę jeszcze poczekać :/ Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dostałam paczuszkę ale szczerze mówiąc nie mogę się zdecydować co mam zamówić ze sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za propozycję ale z niej nie skorzystam.Widzę,że bardzo dużo ludzi załapało się na te kupony i kto może niech korzysta ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dostania się do kampanii.

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.