Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Lakier od Chiodo kolor 62

Lakier od Chiodo kolor 62

Kolejnym produktem jaki miałam możliwość testować od firmy Chiodo jest lakier w kolorze 62. 


Tak jak jego poprzednicy, również ten lakier znajduje się w szklanej buteleczce, która jest wykonana z grubego szkła. W szklanej buteleczce znajduje się aż 10 ml lakieru. Zakrętka jest w kolorze czarnym. 
Został wyposażony w pędzelek który to jest dość długi i elastyczny co ułatwia nam profesjonalne i dokładne malowanie.


Konsystencja lakieru jak dla mnie jest idealna, gdyż lakier nie spływa z płytki paznokcia, a co za tym idzie nie zalewa skórek wokół paznokcia, tak wiec mogę powiedzieć malowanie paznokci jest szybki, czyste i estetyczne. Dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia. 
Zdecydowanie na plus zaskoczył mnie fakt, iż lakier bardzo szybciutko schnie.
W przypadku tego koloru potrzebne były trzy warstwy lakieru aby paznokcie ładnie się prezentowały. 


Lakier naprawdę długo utrzymuje się na paznokciach mimo trzech warstw w świetnym stanie.
Podczas tygodniowej przygody z lakierem i tym kolorem mogę powiedzieć, że kolor nie matowieje, ani nie odpryskuje. 
Tak jak jego poprzednicy ten lakier również wytrzymał 5 dni. Lakier bardzo szybko schnie, a więc idealny do malowania przed snem, gdyż rano nie mam na paznokciach żadnych odbitych śladów.


Mimo iż wymaga aż trzech warstw jest to lakier również wydajny, gdyż nie ubywa go zbyt dużo po wielokrotnym malowaniu paznokci.


 Zdecydowanie polecam lakier do paznokci firmy Chiodo nr 62


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.