Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Lakier od Chiodo kolor 66

Lakier od Chiodo kolor 66

Kolejnym produktem jaki miałam możliwość testować od firmy Chiodo jest lakier w kolorze 66. 


Lakier znajduje się w szklanej buteleczce, która jest wykonana z grubego szkła. W szklanej buteleczce znajduje się również 10 ml lakieru. Zakrętka jest w kolorze czarnym. Został wyposażony w pędzelek, który to jest dość długi i elastyczny co ułatwia nam profesjonalne i dokładne malowanie.


Konsystencja lakieru jak jak dla mnie idealna, gdyż lakier nie spływa z płytki paznokcia, a co za tym idzie nie zalewa skórek wokół paznokcia, tak wiec mogę powiedzieć malowanie paznokci jest szybki, czyste i estetyczne. 
Zdecydowanie na plus zaskoczył mnie fakt iż lakier bardzo szybciutko schnie.
Lakier po dłuższym staniu nie zasycha, ani nie gęstnieje. 


Lakier naprawdę długo utrzymuje się na paznokciach w świetnym stanie. Do pięknego wyglądu wystarczy jedna warstwa. 
Podczas tygodniowej przygody z lakierem i tym kolorem mogę powiedzieć, że kolor nie matowieje, ani nie odpryskuje. 
Po około 5 dniach widoczne są przytarcia końcówek paznokci. 


Jest to produkt bardzo wydajny,z racji iż wystarczy jedna warstwa, a dzięki konstrukcji pędzelka nabiera się idealna ilość lakieru.  


Zdecydowanie polecam lakier do paznokci firmy Chiodo nr 66


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.