Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

FORYOU NR 32 od PerfumyForYou.com

Są to perfumy męskie, obok których nie da się przejść obojętnie.
Jedyne w swoim rodzaju. Zostające niewątpliwie w mojej pamięci na długi czas. 


Moja opinia: 
FORYOU NR 32 zostało spakowane do bardzo eleganckiego flakoniku o pojemności 33 ml. Kolorystyka flakoniku utrzymana jest w kolorze złotym.
FORYOU NR 32 jest bardzo ładnym zapach dla każdego prawdziwego mężczyzny. 
Zapach jest trwały, wyjątkowo elegancki oraz przede wszystkim uwodzicielski. 


Dla mnie jest to wspaniały świeży zapach, konkretny owocowo-kwiatowy. 
Po aplikacji delikatnie jest wyczuwalny po chwili kardamon, co jest charakterystyczne dla tego zapachu.
Ta kompozycja zapachowa jest dobrą propozycją zarówno na dzień jak i wieczorne wyjście. 


Jego ogromnym plusem jest to, że bardzo długo utrzymuje się po aplikacji na skórze, nawet aż do 8 godzin.


Długo utrzymuje się po aplikacji na ubrania.
Jest to zapach bardzo przyjemny i nie jest duszny.

Według mnie jest to bardzo przyjemny perfum o wspaniałym zapachu, z pewnością mogę go polecić każdemu mężczyźnie.

Wspaniały zapach FORYOU NR 32 znajdziesz w sklepie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.