Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

poniedziałek

Hooy - rozpoczęcie testów

Z końcem ubiegłego tygodnia dotarła do mnie przesyłka od 


W kartonie znajdowały się oczywiście bardzo ładne buty sportowe. 
Żałuję tylko że nie są w trochę żywszych kolorach. 




Tak jak już wspomniałam przesyłka dotarła do mnie od marki Hooy
Buty te dotarły do mnie za pośrednictwem firmy kurierskiej. 
Buty te pochodzi z kolekcji Spider, w kolorze brązowym z elementami białymi.


Po kolorystyce stwierdzam iż tak jak producent nas zapewnia są to buty zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. 



Tak więc testowanie zaczynam. 
Zobaczę czy tak jak obiecuje producent będą wygodne i sprawdzą się w moim przypadku. 

2 komentarze:

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.