Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Łańcuszek z serduszkowym wisiorkiem od Shipgratis.eu

Łańcuszek z serduszkowym wisiorkiem od Shipgratis.eu

W ramach współpracy z firmą shipgratis.eu otrzymałam bardzo piękny łańcuszek w kolorze srebrnym z wisiorkiem w kształcie pięknego serduszka. 


Producentem łańcuszka z pięknym wisiorkiem w kształcie serca jest Crystal Jewelry. 
Wisiorek ten to oryginalna biżuteria w kształcie nietuzinkowego serca, a właściwie nieregularnym serduszkiem z jedenastoma kamyczkami. Serce to zostało upiększone kamieniem typu Swarovskiego, jest to jednak szlifowane szkoło. 
ShipGratis proponuje kilka kolorów do wyboru. Mamy wybór pośród koloru ciemnoniebieskiego, fioletowego, czerwonego, jasnofioletowego, jasnoniebieskiego, różowego, różowego-rose red oraz zielonego.


Ja wybrałam wersje z pięknym różowym kamieniem. 
Po jego otrzymaniu byłam w szoku totalnym, jet przepiękny, prezentuje się cudownie. 
Posiada piękny głęboki połysk co sprawia że każdy się nim zainteresuje i zapragnie mieć identyczny. 


Zestaw posiada łańcuszek o długości 35 cm, sam wisiorek ma wymiary 2,3 x 1,7 cm.


Noszę go już praktycznie miesiąc, jak dotąd nic się z nim nie dzieje, nie czernieje, ani się nie ściera. Dlatego jestem jeszcze bardziej pozytywie zaskoczono gdyż wisiorek ten był nie drogi, zważając na to iż dostawa jest całkowicie darmowa. 


Zestaw biżuterii, wisiorek wraz z łańcuszkiem od shipgratis.eu doskonale się prezentuje na białym golfie, gdzie świeci pełnią swojego blasku. 

Obłędnie się w nim zakochałam. Wygląda przepięknie na szyi.  Pasuje do eleganckich sukienek. Z racji iż to biżuteria sztuczna obawiałam się uczulenia. Komplet mnie nie uczulił.

Czy ten produkt posiada wady? 
Na chwilę obecną nie doszukałam się wad, łańcuszek jest solidny, jeszcze nie uległ zerwaniu, wisiorek zachowuje swój kolor, a kamyczki i szkiełko się nie odczepia. 
Taki mały drobiazg zwraca uwagę wielu znajomych, które spoglądają na niego z zachwytem i lekką zazdrością. 
Wisiorek wraz z serduszkowym wisiorkiem jest jak najbardziej godny polecenia :)

Piękny łańcuszek z wisiorkiem znajdziecie na stronie SHIPGRATIS.EU

 Post powstał dzięki firmie 

2 komentarze:

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.