Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Po tygodniowym stosowaniu Odżywczego Mleczka do Ciała NIVEA

Użycie:
Balsam nie pozostawia na skórze lepkiej i tak nie lubianej przeze mnie tłustej warstwy za co mu chwała. Gęsta oraz szybko wchłaniająca się konsystencja jest dla niego bardzo dużym atutem. Przyjemny typowy dla Nivea zapach przypomina dzieciństwo i te wspaniałe niezapomniane małe kremiczki. Po zastosowaniu produktu skóra jest odpowiednio nawilżona, a nie tłusta, co jest bardzo ważne przy stosowaniu balsamu, delikatna w dotyku.

Działanie:
Balsamik utrzymuje skórę w dobrej kondycji przez długi czas, a po aplikacji efekt nawilżenia jest kilkunastogodzinny. 

Wydajność:
Balsam w mojej ocenie jest dość wydajny, nie trzeba dużej ilości a skóra i tak jest fajnie nim otulona. 

Plusy
+ bardzo przyjemny zapach - oczywiście niezmienny kremu Nivea
 fajna gęsta konsystencja
niesamowicie odżywia skórę
+ bardzo dobrze się rozprowadza
skóra staje się gładka - naprawdę widoczne efekty jego stosowania
dobrze się wchłania
łagodzi podrażnienia
nawilżenie utrzymuje się cały dzień
+ wydajny
+ wygodne opakowanie

Minusy
- nie zauważyłam jeszcze minusów 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.