Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

czwartek

Przesyłka od Eveline Cosmetics

Dziś dotarła do mnie przesyłka od fantastycznej firmy 


W paczce małych rozmiarów otrzymałam: 

Nawilżający balsam do skóry normalnej Orchidea i Kokos
Enzymatyczny peeling odmładzający do twarzy 3 w 1
Maseczka intensywnie odmładzająca 3 w 1
Multi-Oil Essence Profesjonalny olejek do ciała 8 w 1
Lakier do paznokci MiniMax nr 820
Lakier do paznokci MiniMax nr 267
Lakier do paznokci MiniMax nr 489
Luksusowa trwała szminka 3 w 1 nr 640
Luksusowa trwała szminka 3 w 1 nr 636

A tak wyglądała zawartość przesyłki: 


Jestem bardzo szczęśliwa, załapałam się do styczniowego testowania kosmetyków Eveline. 
Uwielbiam tą firmę i od lat kupuję kosmetyki Eveline. 

Z przyjemnością biorę się do testowania. 
A na testowanie mam czas do końca lutego. 



1 komentarz:

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.