Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Nowe Klimaty - poduszka wypełniona łuskami gryki

Zdrowy sen dla człowieka jest bardzo ważny. 
Poprzez sen regenerujemy organizm.  
Spotkać można różnego rodzaju poduszki, jedne lepsze inne gorsze. 
Ja dziś chciałabym Wam przedstawić poduszkę która do mnie niedawno zawitała. 
Poduszka z wypełnieniem z łusek gryki. 








Kilka słów od producenta:
Poprawiają jakość snu, pozostają chłodne, dopasowują się do kształtu ciała. Fizjologiczne, antyalergiczne – nie uczulają. Mogą je używać dorośli i dzieci. To doskonała alternatywa dla zwykłych poduszek. W 100% naturalne, bawełniane lub lniane, wypełnione łuskami gryki. Nowa jakość w Twojej sypialni.


 Oto podstawowe cechy poduszek z łuskami gryki:
- nie nagrzewają się od temperatury naszego ciała,
- dostosowują swój kształt do kształtu naszego ciała,
- przepuszczają powietrze,
- izolują od chłodu i przeciągu,
- nie powodują uczuleń i alergii,
- bezpieczne dla środowiska – nie wymagają utylizacji.







Poduszki wypełnione gryką  wykazują właściwości:
- antyalergiczne,
- przeciwbólowe,
- rozluźniają mięśnie,
- działają antystresowo,
- przeciwdziałają nadmiernemu poceniu.

Odkąd otrzymałam poduszkę i śpię na niej czuję się wypoczęta, moje mięśnie szyi są rozluźnione.
 Rano budzę się wypoczęta, ból głowy już mnie nie dotyczy. 

Obawiała się, że poduszka będzie niewygodna, Gdyż podusia do miękkich nie należy. 
Do przesadnie twardych też nie należy. 
Pierwszej nocy śpiąc na niej dziwnie się czułam. Ale teraz już się do niej przyzwyczaiłam. Nie wyobrażam obie teraz bez tej poduszki snu. 
 Poduszka dopasowuje się do pozycji leżącego.

Cichutki szelest podczas zmiany pozycji relaksuje ucho po całym ciężkim dniu. 
Jest to bardzo fajny efekt!

Poprawiają jakość snu, pozostają chłodne, dopasowują się do kształtu ciała. Fizjologiczne, antyalergiczne – nie uczulają. Mogą je używać dorośli i dzieci. To doskonała alternatywa dla zwykłych poduszek. W 100% naturalne, bawełniane lub lniane, wypełnione łuskami gryki. Nowa jakość w Twojej sypialni.

Poduszka ma wymiary 40x40. Poszewka jest naturalna, bawełniana. 

Mała poduszka wypełniona łuskami gryki. W piękne róże. Poszewka zrobiona z elastycznej dzianiny, zapinana na zamek. W środku jest wsyp wypełniony łuskami gryki. Wsyp także jest zapinany, dzięki czemu można do niego dosypywać łusek lub odsypywać. W ten sposób regulujemy grubość poduszki.

Poduszka waży zaledwie 1,5 kg więc jest lekka, a poszewka bardzo miłą w dotyku. 

Dziękuję firmie Nowe Klimaty za możliwość poznania i przetestowania tak fajnej podusi. 


Poduszkę możesz nabyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.