Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Biżuteria Galrach - biżuteria sztuczna


O firmie: 

Korzenie marki GALRACH sięgają już roku 1988 r. 
Jesteśmy firmą z ponad 23 letnią tradycją i doświadczeniem, co umacnia Nas w gronie najlepszych oraz najbardziej cenionych, nielicznych obecnie polskich producentów biżuterii.

Jakość wykonania biżuterii, jej elegancja, przepiękna stylistyka oraz lekkość przy projektowaniu wzorów od lat jest naszą tradycją. Dlatego czasami trudno jest odróżnić naszą biżuterię od tej szlachetnej - srebrnej.

Czasami pytacie dlaczego ta biżuteria jest taka tania? 
Mamy korzystne ceny, gdyż sami produkujemy wzory, sami ustalamy marże oraz ceny, tak aby to Nasi Klienci byli najbardziej zadowoleni. 
Wzornictwo oraz sposób wykonania biżuterii wyróżnia nas już od pierwszej chwili.
Cena również przyciąga nawet najoszczędniejsze Panie z czego jesteśmy bardzo dumni.

Strona firmy:


Sklep: 


Facebook: 


Zapraszam do odwiedzenia Facebooka i polubień profilu Galrach - biżuteria sztuczna

Co otrzymałam: 


Całość była bardzo pięknie zapakowana w pięknym i stylowym woreczku. 
Woreczek został zaopatrzony w piękną zawieszkę z logo firmy, 
co dodatkowo podkreśla wysoką jakość wykonania biżuterii. 


1. otrzymana bizuteria: 



Moja opinia:
Biżuteria jest bardzo piękna. Zachwyciła mnie od pierwszego ujrzenia. Świetnie się prezentuje. 
Jest to dość dużych rozmiarów naszyjnik, o bardzo ładnym kształcie.
Naszyjnik został zaopatrzony w dłuższy łańcuszek żmijka, co ładnie współgra z naszyjnikiem. 
Naszyjnik został bardzo starannie dopracowany, na odwrocie widnieją inicjały marki. 
Wykonany ze starannością i niezwykłą precyzją. 
Nie jedna która go zobaczyła od razu zachciała go mieć. 
Jest to bardzo piękna róża. 
Z pewnością zawładnie sercem każdej kobiety. 
Doskonale przypomina dawne rodowe srebra. 
Nie ściera się kolor. 
Naszyjnik, choć to sztuczna biżuteria, nie uczula, nie brudzi skóry ani ubrań. 
Bransoletka składa się z 6 przepięknych kwiatków, jest dość dopasowana do ręki. 
Choć dopasowanie zależy od grubości nadgarstka, mogłaby mieć dołożoną jedną więcej różyczkę. 
Bransoletka zakończona jest krótkim łańcuszkiem z malutkim dyskiem z nazwą marki, tak więc bez problemu można ją zapiąć. 
Idealnie nadaje się do eleganckiego ubioru. 
Gdy założyłam biżuterię każdy ją chwalił i się dopytywał gdzie ją kupiłam. 
Łańcuszek dla podkreślenia wysokiej jakości został wykończony malutkim dyskiem z nazwą marki. 
Mam częsty problem ze sztuczną biżuterią szczególnie kolczykami, bardzo często mnie uczulają, tu jednak nic takiego nie miało miejsca. 
Muszę przyznać bardzo wysoką jakość produktu. 

2. otrzymana bizuteria:


Moja opinia: 
Naszyjnik jest dużych rozmiarów, zaopatrzony w krótszy łańcuszek żmijkę. 
Pięknie prezentuje się na szyi. 
Żmijka zakończona jest krótkim łańcuszkiem z małym metalowym dyskiem z nazwą firmy. 
Kolczyki są na tzw wkręty, nie gubią się. 
Imitacja srebra się nie ściera. 
Zachowuję swój piękny kolor. 
Bransoletka jest trochę dłuższa od poprzedniej, i taka długość idealnie mi odpowiada. 
Składa się z 8 prostokącików. 
Na końcu bransoletki jest krótki łańcuszek z malutkim dyskiem z logo firmy, który ułatwia zapięcie bransoletki. 
Idealnie nadaje się do eleganckiego ubioru. 
Gdy założyłam biżuterię każdy ją chwalił i się dopytywał gdzie ją kupiłam. 
Mam częsty problem ze sztuczną biżuterią szczególnie kolczykami, bardzo często mnie uczulają, tu jednak nic takiego nie miało miejsca. 
Muszę przyznać bardzo wysoką jakość produktu. 

Jak najbardziej jestem w pełni zadowolona z biżuterii. 
Nawet w mojej okolicy już parę dziewczyn zakupiło właśnie tą biżuterię. 
Sama skusiłam się na zakup kolczyków. 

Kolczyki Galrach - biżuteria sztuczna to klasyczne oraz bardzo eleganckie. 
Od razu wpadły mi w oko. 

Piękne prawda!?


6 komentarzy:

  1. naprawdę piękne :) idealne ne prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria na prawdę ładna, więc gratuluje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:45

    Naprawdę piękna biżuteria. Szkoda że przesyłki mają tak drogie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy03:22

    Koszty przesyłek zostały obniżone :) o nawet 28%. Przy przedpłacie na konto przesyłka kurierska tylko 12,00 zł netto (14,76 brutto). Prowadzimy tylko sprzedaż hurtową, przy minimalnej kwocie zakupów 246 zł. koszty przesyłki wynoszą tylko 6% kwoty zakupów. P.S. Jeśli Pani Agnieszka wyrazi zgodę możecie dokonać zakupów grupowych. W każdą ostatnią środę miesiąca koszty przesyłki są DARMOWE. Zapraszamy GalRach.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria naprawdę przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje klimaty chociaż i tak bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.