Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Blumat oraz blumat XL dla roślin domowych - recenzja

Blumat oraz blumat XL dla roślin domowych - recenzja 


Już od ponad miesiąca testuje sprawdzający się u mnie system samonawadniający Blumat dla roślin doniczkowych.
Jak sobie radzi system nawadniający? 
Zobaczcie sami :)

Jak widzicie w sklepie Blumat możecie znaleźć dwie wersje tego produktu, w wersji standardowej oraz XL dla roślin, które mają większe zapotrzebowanie na wodę. 







Przed użyciem każdy z tych produktów, a właściwie ich dolną część czyli ceramiczny stożek należy namoczyć przed przystąpieniem do działania z systemem nawadniającym. 
Następnie napełnić wodą i umieścić na miejscu a wężyki umieścić w pojemniku z wodą na wysokości donicy lub wyżej. 










Ja system nawadniający wykorzystałam do truskawek powtarzających o których niestety czasami zapominałam i nie miały wystarczającej ilości wody. Co za tym szło truskawki niestety więdły i kiepsko wyglądały. 
Dzięki systemowi nawadniającemu Blumat problem ten się sam rozwiązał, wystarczy, że raz na jakiś czas zaglądnę do pojemniczka i uzupełnię wodę. Teraz truskawki odżyły i pięknie owocują dzięki systemowi nawadniającemu Blumat. 


Blumat dla roślin doniczkowych bez najmniejszego problemu za mnie kontroluje proces podlewania kwiatów. Dostarczanie wody do donic z roślinkami odbywa się poprzez ceramiczny stożek, który pobiera wodę za pomocą wężyków z pojemnika. W momencie nawodnienia wystarczająco podłoża ceramiczny stożek zaprzestaje dostarczania wody. Ogromnym plusem jest fakt iż cały ten proces jest wykonywany bez podłączania czego kol wiek do prądu. 


Gdy dotarły do mnie Blumaty obawiałam się ich instalacji, myślałam że będzie bardzo skomplikowana. 
Blumat montuje się banalnie prosto, nie cierpią na tym roślinki, a zyskują komfort i nieustanne adekwatne nawodnienie. 
System ten sprawdza się doskonale gdy wyjeżdżamy na kilka dni, a nie mamy co zrobić z kwiatkami. 
Blumat zadba o nasze kwiatki lepiej niż którakolwiek sąsiadka ;)
Dla mnie to świetne rozwiązanie i polecam Wam wypróbowanie Blumatów.

Zapraszam Was na stronę sklepu Blumat ;)

1 komentarz:

  1. Ciekawe rozwiązanie dla roślin.Z chęcią i ja z niego skorzystam lepiej ułatwiać sobie życie :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.