Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

wtorek

Puder matujący transparentny nr 1

Puder matujący transparentny nr 1
Matte Translucent Shine Control Powder
od 
 Tak wygląda przeze mnie testowany puder. 



Puder został umieszczony w eleganckim, a jednocześnie prostym przejrzystym opakowaniu. 
Zamknięcie jest dość szczelne, a to dość ważne, gdyż już miałam przypadek że cała torba mi się wypudrowała. 




Ładnie nabiera się na pędzel, ni osypuje się z pędzla. 

Tak skóra wyglądała przed nałożeniem pudru


Oj tak strasznie świeciła. 
A tu zdjęcie już po nałożeniu pudru. 


Uzyskałam fajny efekt zmatowienia cery, który utrzymuje się około 2 godzin bez poprawek. 

Produkt ma bardzo przyjemny zapach. Mógł mieć również w komplecie gąbeczkę oraz lusterko. 
Jakoś taki zestaw bardziej mi odpowiada. 
Jako produkt jak dla mnie jest dobrym produktem.

Zapraszam do sklepu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.