Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

wtorek

Jaką pościel wybrać dla dziecka?

Dziś na rynku mamy duży wybór pościeli dziecięcej. Dla małych dzieci warto mieć kilka różnych kompletów pościeli na wymianę zawsze pod ręką. W pierwszych latach życia malutkich rzeczy pościel wymaga częstej wymiany. 
Na szczęście dziś możemy zakupić piękną pościel za niewielkie pieniądze, która z pewnością spodoba się naszym pociechom. 
Wiadomo iż dzieci nie lubią zwykłej pościeli.  Pościel dla dzieci powinna być barwa, zawierać w sobie wiele kolorów. Dzieci z pewnością ucieszyłyby się z takiej która przedstawiałaby ich ulubione postacie z bajek. 
Poszukując właśnie takiej pościeli trafiłam na sklep, w którym jest piękna pościel dziecięca

W swojej ofercie ma piękną pościel bawełnianą w ciekawym wzornictwie. W rozmiarze 140x200 jest to pościel przede wszystkim skierowana dla najmniejszych dzieci, zawiera delikatniejsze kolory oraz typowe postacie z bajek. Wiele wariantów kolorystycznych, z pewnością znajdzie się coś dla chłopców oraz dziewczynek. 

W rozmiarze 160x200 znajdują się bardzo dużo propozycji dla dzieci nieco większych. Znajdzie się tu coś dla fanek serialu Violetta, a także dla chłopców lubiących Boba Budowniczego. 

W swojej bogatej ofercie sklep ma także pościel dziecięcą flanelową w tych samych rozmiarach co bawełniana oraz w tych samych wzorach. 
Fajnym pomysłem jest pościel dziecięca przeznaczona do łóżeczek. Wzory są trochę bardziej delikatne, ale również ciekawe. Jej rozmiar to 100x135 cm. 

Nie ukrywam iż najbardziej spodobała mi się prześliczna pościel do wózka. Propozycje kolorystyczne są naprawdę przeróżne, zarówno dla chłopców jaki dla dziewczynek. Rozmiar tej pościeli to 65x60 cm. Są to fajne i funkcjonalne komplety dla malutkich dzieci. 
 

Każda z zaprezentowanych wyżej pościeli ma niebywały urok. Wybór jest ogromy. Zbliżają się święta więc może warto pomyśleć o takim prezencie który jest w 100% przydatny. 






7 komentarzy:

  1. Anonimowy09:32

    Piękne te wzory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:39

    Słodka jest ta pościel do łóżeczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:45

    Dołączyłam do obserwatorów twojego bloga i zapraszam do mnie: http://testujeirecenzuje.blogspot.com/
    Dopiero startuję z blogiem..
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są, ale taki problem mam że mi pościel na razie nie potrzebna, bo nasz brzdąc przeniósł się do naszego łóżka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja chrześnica obecnie szaleje na punkcie koników PONNY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te pościele, bardzo ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te bajkowe wzory, czegoś takiego szukałem dla synka :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.