Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

wtorek

Bransoletka od Otien

Jakiś miesiąc temu nawiązałam współpracę z Otien, w ramach której do testowania otrzymałam bransoletkę. Jest to bransoletka symbolizująca nieskończoność. 



Kilka słów od producenta: 
Nieskończoność! Bransoletka, która robi furorę przez ostatnie miesiące.
Zasługuje na miano prostoty i piękna.

Delikatna bransoletka składa się z :
- zawieszka w kolorze złota - Infini
- bawełniany sznurek woskowany (grubość 1 mm)
- zapięcie karabińczyk w kolorze złota
- rozmiar 17-18cm



Potrzebujesz innego rozmiaru? Masz wątpliwości?
Napisz do Nas! Na adres: info@otien.com - odpowiemy na każde pytanie, stworzymy indywidualną biżuterię w ramach Twoich potrzeb.


Moja opinia: 
Bransoletka jest lekka, bardzo delikatna. Idealna do dziewczęcych sukienek jak i małej czarnej. 
Sznureczek został wykonany z czarnej bawełny, wzbogacony o zapięcie w kolorze złotym. 
Bransoletka to przede wszystkim symbol nieskończoności w kolorze złotym. 
Myślę że kolor tak szybko się nie zetrze, gdyż wytrzymał już próbę kontaktu z wodą. 
Jak na razie trzyma się bez zarzutów.

Bransoletkę znajdziecie TU



1 komentarz:

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.