Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Szybkie cieniutkie naleśniki

Naleśniki

Składniki: 
3 szklanki mąki
łyżeczka proszku do pieczenia Wodzisław 
(z Wodzisławiem zawsze pięknie ciasta wychodzą, świetnie nadaje się również do naleśników) 
3 szklanki mleka
4 płaskie łyżki cukru
2 jajka




Wykonanie: 
Mąkę przesiać z dodatkiem proszku do pieczenia dodać cukier. Wlać mleko i dodać 2 jajka. Całość wymieszać na gładką masę. Patelnie przesmarować olejem. Na rozgrzaną patelnie wylać porcję ciasta, smaży z dwóch stron. Z tej ilości ciasta wychodzi około 15 cieniutkich naleśników na dużej patelni. 
Naleśniki najlepiej podawać z domową konfiturą wiśniową. 




Smacznego!!!!




4 komentarze:

  1. Anonimowy15:04

    Dziś je robiłam, rewelacyjny przepis, nigdy mi nie wychodziły, a z twoim przepisem udały mi się te naleśniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy04:27

    Uwielbiam naleśniki z domową konfiturą. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy04:06

    Robiłam je wczoraj, wg Twojego przepisu, były rewelacyjne. Dzięki !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszne naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.