Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

czwartek

Kompleksowy krem rozświetlający CC 8w1 od Eveline

Kompleksowy krem rozświetlający CC 8w1 od Eveline

Produkt otrzymałam w ramach współpracy w firmą Eveline. Na początku bardzo byłam uprzedzona, bo jakoś nie przepadałam za kremami typu BB,. W czasie testowania okazało się że produkt jest zupełnie inny niż dotychczas stosowane przeze mnie z tej grupy kosmetyki.



Od producenta:

COLOUR CORRECTOR 8 w 1:
1.redukuje oznaki zmęczenia
2.wyrównuje koloryt cery
3.długotrwale i skutecznie matuje
4.zmniejsza widoczność porów
5.koryguje niedoskonałości
6.rozświetla i energizuje cerę
7.intensywnie nawilża i wygładza
8.SPF 15 chroni przed UVA/UVB



INNOWACYJNA FORMUŁA BOGATA W SKŁADNIKI AKTYWNE:

• MATT-RELAX T COMPLEX™
Doskonale matuje cerę w strefie T (czoło, nos, broda) i długotrwale zapobiega błyszczeniu się skóry. Subtelnie rozświetla cerę, dodając jej blasku.
• bioHYALURON COMPLEX™
Intensywnie nawilża skórę, wspomaga proces tworzenia nowych komórek, nadaje skórze miękkość, elastyczność i jedwabistą gładkość.
• SILIDINE®
Skutecznie obkurcza i uszczelnia ścianki naczynek krwionośnych. Redukuje zaczerwienienia i łagodzi podrażnienia. Zwiększa elastyczność naczyń krwionośnych.
• PIGMENTY MINERALNE
Wyrównują koloryt, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Subtelnie rozjaśniają cerę, zapewniając jej promienny wygląd. Dostosowują się do każdej karnacji.
WYCIĄGI ROŚLINNE (Z ARNIKI I KASZTANOWCA)
Chronią naczynka krwionośne, łagodzą podrażnienia i zmniejszają obrzęki. Doskonale koją i regenerują naskórek.
• KOMPLEKS WITAMIN A, E, F
Głęboko odżywia i regeneruje skórę, zapewniając jej jędrność i elastyczność.
• SPF15
Pomaga chronić skórę przed foto-starzeniem, niszczeniem komórek i przebarwieniami wywoływanymi promieniowaniem UV.


Pudełko przed pierwszym otwarciem zabezpieczone jest naklejką. 



Moja opinia: 
Przeznaczony jest dla zmęczonej cery, która jest szara i przede wszystkim pozbawiona energii i blasku. Opakowanie produktu to tubka, która została spakowana z kartoniku. Tubka wykonana została z miękkiego tworzywa, a więc zawartość z łatwością wydobywa się z tubki, która ma szczelne zamknięcie, tzw. klik-klik. Konsystencja jest dość gęsta, ale bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Zapach jest przyjemny i delikatny, po nałożeniu znika.
Krem gwarantuje aż 8 efektów, z których będzie zadowolona każda kobieta. Po zastosowaniu kremu mogłam od razu stwierdzić że krem bardzo dobrze radzi sobie z wyrównaniem kolorytu skóry, ładnie ją rozświetla, a także doskonale nawilża skórę. Bez problemu krem łatwo dostosowuje się do każdego kolorytu skóry. Kryjąc niedoskonałości radzi sobie również doskonale z wypryskami. Doskonale również matuje skórę na twarzy. Jestem zadowolona z jego działania i z pewnością na pewno kupię kolejną tubkę tego kremu. 

Tak wygląda skóra po zastosowaniu produktu:




1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy :) jeszcze nigdy nie miałam kremu CC

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.