Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

środa

Fajne gadżety kuchenne ze sklepu CentrumBroni

Z racji iż dużą część czasu walnego spędzam w kuchni, często szukam nowych inspirujących gadżetów kuchennych. 

Dziś swoją uwagę skupiłam na sklepie 


który znajdziecie pod adresem 


Choć sama nazwa mało ma wspólnego z kuchnią, znalazłam tam sporo bardzo ciekawych gadżetów kuchennych. 

Gadżetami, które zawsze są pomocne w kuchni, a przy tym pięknie wyglądają i cieszą oko są:



Produkt bardzo ładnie się prezentuje. Jest to wyciskacz do cytryny w plasterkach, a wiec możemy cytrynę wyciskać po trochę a nie od razu w całości. 

Piękny stylowy zaparzacz do kawy, który obejmuje wkładkę wykonaną ze szkła, korpus ze stali nierdzewnej o wysokości 18 cm wraz z pokrywą, tłok oraz łyżkę. Posiada wykończenie satynowe.
W takim zaparzaczu przygotowanie kawy jest banalnie łatwe. 
Z pewnością warto taki gadżet mieć w kuchni.

Waga została wykonana w pięknym nowoczesnym stylu z błyszczącą powierzchnią która jest z metaliczną powłoką. Wyświetlacz jest zielony wyświetlacz LED HD. Waga jest z czujnikiem tensomeryczny o dużej dokładności. Wskaźnik niskiego poziomu baterii i przeładowania. Ta w pięknym stylu wykonana waga z pewnością zachwyci niejedna panią domu. 

Są to produkty bardzo stylowe i warte uwagi. 
Każdy z produktów wykonany jest bardzo starannie i solidnie. 
Z pewnością znajdziecie coś dla siebie. 
Ja już znalazłam parę interesujących mnie gadżetów, 
którymi warto wzbogacić moją kuchnię. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.