Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

Lakier od Chiodo kolor 79

Lakier od Chiodo kolor 79

Kolejnym produktem jaki miałam możliwość testować od firmy Chiodo jest lakier w kolorze 79. 


Lakier znajduje się w szklanej buteleczce, która jest wykonana z grubego szkła. W szklanej buteleczce znajduje się, aż 10 ml lakieru. 

Zakrętka jest w kolorze czarnym z delikatnym matem. 

Został wyposażony w pędzelek, który to jest dość długi i elastyczny, co ułatwia nam profesjonalne i dokładne malowanie paznokci.


Konsystencja lakieru jest jak dla mnie idealna, gdyż lakier nie spływa z płytki paznokcia, a co za tym idzie nie zalewa skórek wokół paznokcia, tak wiec mogę powiedzieć malowanie paznokci jest szybki, czyste i estetyczne. 
Zdecydowanie na plus zaskoczył mnie fakt, iż lakier bardzo szybko schnie, więc nie trzeba się męczyć z długotrwałym oczekiwaniem na idealny efekt.
Ta wersja kolorystyczna posiada kuleczki, a więc bez problemu można wymieszać lakier. 



Lakier naprawdę długo utrzymuje się na paznokciach w świetnym stanie. Podczas tygodniowej przygody z lakierem i tym kolorem mogę powiedzieć, że kolor nie ściera się w widoczny sposób, ani nie odpryskuje. 
Lakier bardzo szybko schnie, a więc idealny do malowania przed snem, gdyż rano nie mam na paznokciach żadnych odbitych śladów.


Tak jak jego poprzednicy jest to produkt bardzo wydajny. 
 Zdecydowanie polecam lakier do paznokci firmy Chiodo nr 92

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.