Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Multirama 9 od ArtePoint - recenzja

Już jakiś czas temu dotarły do mnie Multirama 9
od 



Wybierając kolor zdecydowałam się na ciemne srebro. 
Wyglądają bardzo ładnie co jeszcze lepiej widać na ścianie w salonie. 
W zestawie znajdowały się trzy wielkości ramek.
Jedna przeznaczona do zdjęć o wymiarach 24x30 cm, dwie do zdjęć o wymiarach 18x24 cm oraz sześć ramek o wymiarach 13x18 cm. 



Tak wyglądał cały zestaw po rozłożeniu na szablonie przeznaczonym do szybkiego montażu ramek. 



Wraz z zestawem znajdowała się pełna instrukcja montażu ramek oraz profesjonalne haczyki do powieszenia ramek wraz z mini poziomicą. 



Czas przyszedł na skompletowanie zdjęć. 
Poszukałam, poszperałam w pamięci komputera i skompletowałam bardzo ładny moim zdaniem zestaw 9 zdjęć. 


Tak wyglądała wersja robocza ramek. 



Postanowiłam ułożyć ramki według swojego pomysłu, gdyż posiadałam tylko zdjęcia poziome. 



Ramki są wykonane solidnie i bez najmniejszego problemu montuje się je na swoim miejscu. 
Posiadają porządny haczyk i zapięcia, które doskonale trzymają zdjęcie. 
Tak po wykonaniu pomiarów i zamontowaniu ramek prezentuje się zestaw multiram 9 na ścianie. 



Mini poziomica okazała się bardzo pomocna przy ustawianiu ram, tak aby były prosto i jak najlepiej prezentowały się na ścianie. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.