Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

sobota

PILOXIDIL vital - recenzja

Jak każda kobieta od czasu do czasu sięgam po różnego rodzaju suplementy diety. 
Tym razem padło na Piloxidil vital. 


Zanim w ogóle zaczęłam stosować produkt Piloxidil vital firmy GENEXO miałam problem z nadmiernym wypadaniem włosów, według mnie za dużo zostawało włosów podczas czesania na szczotce. 
Możliwość testowania produktu pojawiła się w odpowiednim momencie. Tym bardziej chętne i z ciekawością przystąpiłam do testów. 


Suplement Piloxidil vital wzmacnia cebulki dzięki doskonale dobranym witaminom, które znajdują się w składzie produktu. 
Włosy są lśniące, ale przede wszystkim mniej zostaje ich na szczotce podczas rozczesywania, a to duży plus. 
Jednak ciężko jest mi jednoznacznie po jednym miesiącu stosowania dokładniej wypowiedzieć się na temat działania produktu. 
Na chwilę obecną warto podkreślić, iż włosy w mniejszym stopniu wypadają , łatwiej się je rozczesuje oraz są przyjemne w dotyku. 
Koszt tego suplementu jest stosunkowo nie duży, a więc z pewnością zakupię następne opakowanie, aby kontynuować kurację.


60 kapsułek, które wystarczają na 1 miesiąc kuracji to koszt 25 zł,
szukając produktu w sklepach internetowych znajdziemy go w cenie nawet 10 zł.


1 komentarz:

  1. Ja nie używam suplementów, na mnie chyba nie działają :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.