Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

niedziela

Nawilżający płyn micelarny 3w1 - Program 360 od Eveline

Nawilżający płyn micelarny 3w1 - Program 360 od Eveline



Eveline obiecuje nam dzięki stosowaniu nawilżającego płynu micelarnego 3 w 1 obiecuje idealne oczyszczenie skóry, głębokie nawilżenie, kojenie i łagodzenie skóry twarzy. 
Na opakowaniu zaznaczono iż jest to płyn micelarny przeznaczony dla cery suchej i wrażliwej.

Warto wspomnieć również z tych najważniejszych rzeczy iż produkt ten nie zawiera parabenów. 
Posiada za to składniki aktywne takie jak micele, komórki macierzyste z jabłoni szwajcarskiej, Acacia collagen, kwas hialuronowy, algi laminaria, kompleks witamin A+E+F i alantoinę.



Opakowanie jest bardzo ładne, wręcz kobiece. Jego kolorystyka jest utrzymana w odcieniach różu. Buteleczka jest prześwitująca, spłaszczona. 


Muszę przyznać iż do gustu przypadł mi jego zapach, który jest delikatnie ziołowy. 
Zapach nie jest zbyt mocno intensywny, lecz bardzo przyjemny. 
Doskonale radzi sobie nawet z mocniejszym makijażem, a co najważniejsze jak dla mnie nie podrażnia. 
W buteleczce znajduje się 200 ml płynu micelarnego.




Zamknięcie na tzw. klik.
Po użyciu płynu nie czuć pieczenia ani ściągnięcia skóry. 
Jest to delikatny dla oczu płyn micelarny.


Jak dla mnie i dla mojej skóry twarzy płyn micelarny 3 w 1 od Eveline spisał się i na pewno nie jest to ostatnie opakowanie, które zagości w mojej łazience, zaprzyjaźnię się z nim na dłużej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.