Strona główna Książki Gadżety kobiety Kosmetyki Kulinarnie Dla dzieci Współpracuje z O blogu Kontakt

poniedziałek

Buty Hooy - prezentacja i pierwsze spostrzeżenia

Paczka dotarła w ekspresowym tempie od Hooy


Marzyły mi się buty sportowe w pięknym niebieskim kolorze. 
Ale dotarły do mnie buty sportowe od firmy Hooy w kolorze beżowym. 



Buty z serii Spider mają zdecydowanie jesienne barwy. 
Można powiedzieć że firma Hooy trafiła idealnie w czas. 
But wykonany są z najwyższej jakości skóry naturalnej zamszowej połączonej z materiałem tekstylnym i syntetycznym. 
Materiały te są dość mocne. 
Doskonale nadają się zarówno na jesień jak i wiosnę. 


Buty są bardzo wygodne zarówno do chodzenia na co dzień jak i biegania. 


Na początek jednak jeszcze chciałabym jeszcze powiedzieć o ich wyglądzie. 
Zacznę od podeszwy, której powierzchnia wykonana jest z dość twardej gumy, jednak nie jest to odczuwalne podczas chodzenia.
Podczas pierwszego spaceru czułam się jakbym chodziła po chmurze. 


Wybrany rozmiar przeze mnie to 41, normalnie noszę maksymalnie 40 więc trochę się obawiałam, ale postawiłam na 41 i mogę powiedzieć że rozmiar ten jest idealny dla mojej stopy.
Buty są idealnie wyprofilowane, co sprawia, że stopa podczas ich noszenia się nie męczy, a samo obuwie jest niesamowicie wygodne. 
Tak delikatne dla stóp obuwie sprawdza się doskonale podczas biegania. Nic nie obciera ani nie uciska. 

Chciałabym wam również wspomnieć parę słów o sklepie, gdzie można zakupić te fajniutkie buty. 
Po wejściu na stronę shop.hooy.eu pojawia się menu, gdzie możemy wybrać spośród kilku zakładek. Tego typu zakładki znacząco ułatwiają się poruszanie po sklepie. 
Grafika strony utrzymana jest w sportowym, ale młodzieżowym stylu. 
Nazwa sklepu zapada w głowie, można powiedzieć że strzał w dziesiątkę.



Muszę jednak przyznać iż to chyba ten kolor sprawił że buty nie mają tendencji do łapania kurzu i brudu. 
Zobaczymy co będzie dalej, ale myślę że w końcu i z nimi będę musiała przejść etap czyszczenia, bardzo mnie to ciekawi jak będą wyglądały po. 


Tymczasem, dziękuję firmie Hooy za możliwość testowania butów, są to bardzo miłe testy.
Tych, którym ten model butów się spodobał, zapraszam na stronę sklepu.

1 komentarz:

Kochani zapraszam do komentowania moich postów. Zaglądacie do mnie bardzo licznie, mam nadzieje, że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza ;) Oczywiście będę wdzięczna za każdy komentarz przez Was dodany.